STOP_COGA

Gast

/ #44

2014-11-07 12:43

Ik hoop, dat de club snel een einde maakt aan de praktijken van het volk van BUITEN de club met een zgn. handhavingsbeleid. Nog nooit is het voor de Kowet-supporter zo onvriendelijk geweest om naar het EIGEN stadion te gaan!! Met name een bedrijf als Rosec hoort in geen énkele geleding binnen de club ook maar iets te vertellen te hebben!! Bij alles wat ze doen lijkt het een kwestie van zo veel mogelijk de Kowet-support opfokken in de hoop dat ze uit hun dak gaan en domme fouten maken waardoor er een SV kan worden opgelegd. Op deze wijze tracht een commercieel bedrijf als Rosec het gelijk van én de noodzaak tot hun aanwezigheid in ONZE Adelaarshorst als noodzakelijk (?)aan te merken. En zodoende dus hun mensen aan het werk te krijgen bij alles wat de Eagles aangaat!!

Vb.: als het hún beleid is om aan mensen en/of hun eigendommen te zitten ja natuurlijk krijg je dan een stevige reaktie!! Dat is niet zo gek en kun je verwachten, dat het uitmondt in  duw- en trekwerk en schelden!! Blijf gewoon met je vingers van elkaar af dan heb je de helft al gewonnen!!

Ook dat gelul dat er een heel peleton personen van Rosec als beveiliger mee moeten op de bus naar uitwedstrijden en de Kowet-supporters op  moeten draaien voor de kosten is ronduit belachelijk. Het heeft er alle schijn van dat juist de firma Rosec belang heeft bij zoveel mogelijk buscombi's! Hoe meer buscombi's hoe hoger hun verdiensten!! In mijn ogen hoeft de firma Rosec absoluut NIET preventief aanwezig te zijn als wij naar een uitwedstrijd gaan!! Het verleden van de laatste jaren heeft dit voldoende bewezen. Met name het vorige seizoen (ONZE terugkeer in de Ere-divisie!!) hebben WIJ uit het HÉLE land louter en alleen maar POSITIEVE respons gekregen!! En dan nu opgezadeld worden met de grillen van Rosec is gewoon een schande en TOTAAL OVERBODIG!!

Zeg maar dag met je handje tegen uitwedstrijden met eigen vervoer!!!! En inderdaad....slager keur je eigen vlees!!

Nu ik toch bezig ben effe een klein praktijkvoorbeeldje van eigen supporter pesten door of dankzij volk van buiteaf....!! Ik zit met mijn vrienden op vak 4 en hebben een aantal LEGE stoeltjes om ons heen....een kameraad van ons zit met een los kaartje op de eerste rij op het nieuwe vak 4V.....met het kaartje a €25,- kijkt hij heel hinderlijk tegen de buis van het afscheidingshek bij het veld aan dus hij besluit om op het lege stoeltje naast mij te gaan zitten....geen probleem zou je denken ware het niet dat de vrouwelijke steward van HERACLES die de trap stond "te bewaken"duidelijk een andere opdracht had meegekregen...iets in de trent van "Iedereen op zijn/haar eigen stoeltje!!"of zo....en "BEFEHL IST BEFEHL" heeft zij tot in den treure lopen dreigen met onsmakelijke dingen als kaart inleveren/ID-bewijs/ik haal mijn collega's erbij dat we de ONSCHULDIGE aktie maar gestaakt hebben.....deze dame had net zo als de firma Rosec TOTAAL géén affiniteit met GO-Ahead Eagles én de KOWET-supporters!!!! Geef die nog meer macht in ONS stadion !!!!

Wat een ellende!!!