steunenfeyenoord

BB Wateringen

/ #2075

2011-09-19 12:58

Walgelijk deze mafkezen zit er echt geen verstand in deze hersenen Als ik ook in de voetbaltrein
hoor wat jongetjes van 14 en 15 voor een taalgebruik hebben met allerlei ziekten ik ben ook mijn hele leven al SUPPORTER van FEYENOORD HET ZIT in JE BLOED Fouten worden er overal gemaakt en Feyenoord met al haar medewerken en bestuur en zijn op de goede weg volgend jr uit cat 1 en ten alle tijde moet de burgemeester van Rotterdam dit soort demonstraties VERBIEDEN en niet toelaten misschien zijn onder deze MAFKEZEN veel mensen met een STADION VERBOD en van Mij mag de ME er oplos gaan want het kan niet zo zijn dat we straks wedstrijd verbieden krijgen wij ja wij zitten al met veel plezier jarenlang in het MOOISTE STADION VAN NEDERLAND met de mooiste en beste achterban en toegeven aan dit gedrag pure waanzin Uitbannen dit soort gedrag KAN NIET MAG NIET
Ik hoop dat Leefbaar Rotterdam de Burgemeester en die mensen die ook hun best doen voor Rotterdam eens aan het verstand brengen dat je dit soort DEMONSTRATIES NOOIT EN NOOIT MAG toestaan.
Ik hoop dat wij van BB morgenavond bij de beker tegen AGOVV collectief een signaal kunnen afgeven
dat dit NOOIT en NOOIT meer mag voorkomen Oppakken die mafkezen en verbieden van wedstrijden is m.i. uit de boze want die misschien 100.000 mensen en meer ik weet niet hoeveel houden van FEYENOORD dus het motto is wij houden van die club en samen zijn we sterk Hoort zegt het voort