steunenfeyenoord

Leo Staaf

/ #3291 Insteek Petitie.

2011-09-19 20:10

Tuurlijk , de 'rellen' die zich afgelopen zaterdagavond voordeden zijn niet goed te praten, en ook ik neem er duidelijk afstand van ,maar gaan er nu opeens supporters een (andere) route nemen die ons 180 graden omkeert? Dit bestuur (op de TD na) heeft er samen met de RvC voor gezorgd dat we uberhaupt in die 1e Categorie terecht zijn gekomen en erin bleven. Het zijn jaren van wanbeleid geweest waarin het eigenbelang kilometers voor hét clubbelang stond. Juist door dit wanbeleid zou bij elke normale NV of BV het desbreffende bestuur de laan uit worden gestuurd met de doodsimpele mededeling: voor jou een ander. Maar natuurlijk niet bij Feijenoord, want wij zijn niet 'normaal'. Tja ,dat nu de financiele staat van dienst weer aardig op orde lijkt te komen doet daar bij mij minder aan af. Mijn standpunt is ingenomen en ik vind dat dit bestuur té veel negatieve en bijna doodmakende beslissingen heeft genomen. Gelukkig zijn er nog genoeg mede-supporters die er net als mij zo over denken en blijft er hoop gloren voor mij. Maar , zonder het goede aan-en verkoopbeleid van afgelopen zomer (Martin , proficiat!) en de positieve insteek van de afgelopen jaren van de supporters, dmv. gesprekken ,financiele daden (VvF , SsF , FSV ) en alles wat heeft bijgedragen aan de positiviteit rond de club, zou Feijenoord in het ergste geval niet eens meer bestaan.

Nogmaals ik neem afstand van de gebeurtenissen van afgelopen zaterdag ,maar vind nog steeds dat een deel van dit bestuur en RvC niet deugen en dus moeten vertrekken. Vrijwillig zo niet Gedwongen.
De ploeg zullen we blijven steunen zoals we dat trouwens altijd gedaan hebben, in goede máár zeker ook in minder goede tijden. Niets is sterker dan dat ene woord : Feijenoord!

Kameraden ,Rood - Witte groeten.