steunenfeyenoord

JES Leiden

/ #4082 Re: Re: Vermoeiend

2011-09-20 16:09

#4052: - Re: Vermoeiend 

Wat leuk dat je mij onmiddelijk als ongeinformeerd, geen flauw benul en als een kennisloze neerzet. Ik heb je naam even gemist, maar die zal ongetwijfeld komen.

Wat nog grappiger is, dat je precies doet waar ik op wijs: je signaleert en wijst maar weer verder iemand aan die het met je oneens is. Ook vind ik dat je eens wat genuanceerder en diepgaander naar de materie moet kijken: emotie en zakelijkheid scheiden.

Een voorbeeldje: Kun je mij bijvoorbeeld één bank noemen die een failliet bedrijf van een lening voorziet? Dat deed Jorien overigens wel, 100% hoog risicodragend kapitaal tegen een rente die jouw en mijn  ouders waarschijnlijk over hun hypotheek betaalden. Een gefixeerde 12%. Zodra dit geld niet meer betaald kon worden, en dat risico was erg hoog, was hij al zijn geld kwijt. Geld dat niet uit de financiele markt was te halen. Vind je het dan nog steeds een gekke rente?

En dat ondernemers aan hun eigen belang en aan de belangen van de gezinnen waar hun bedrijven of families voor staan denken, dat vind ik alleen maar orijzenswaardig. Ik ben namelijk ook blij dat mijn baas voor zijn mensen wil zorgen en ik voor mijn mensen. Dat zijn basic economic principles.........

DUS: kom eens met een oplossing en niet met nog een opsomming van dingen waar je het niet mee eens bent. Kritiek hebben is zoooooo makkelijk. Noem nu eens een andere oplossing dan Gudde moet weg.