steunenfeyenoord
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie steunenfeyenoord.
Gast |
#40512011-09-20 15:16Het is niet te geloven wat er gebeurd is. Hier moet tegen opgetreden en het liefst zo snel mogelijk. Deze idioten maken het kapot voor de rest van de supporters die, zeker in deze sportieve goede tijden, heel graag naar het stadion gaan. Als dit uit de hand gaat lopen, kunnen we binnenkort misschien geen een thuiswedstrijd meer spelen. |
Gast |
#4052 Re: Vermoeiend2011-09-20 15:17#4040: JES Leiden - Vermoeiend Haha, jij hebt geen flauw benul waar je over praat, beetje in de krantjes wat gelezen deze week? De groep kritische supporters zijn er duizenden, veelal lui die al (tientalle) jaren gaan en heel de wereld hebben afgereist achter Feyenoord aan en elke mogelijke openbare bijeenkomst bijwonen. De club en de leiding kritisch volgen doen ze al 10 jaar en (is wel gebleken) niet ten onrechte. Ze gaven al vroeg aan dat van den Herik niet verstandig bezig was, bestuur, media en de schapen maar hard roepen dat de critici slechts oproerkraaijers zijn. Feyenoord had geen schuld, er werden geen absurde rentetarieven betaald en van den Herik ontving geen hoge rentes. Allemaal leugens, allemaal niet waar, het ging goed. Bleek het toch waar te zijn, 30 miljoen schuld en hoge rentes op de leningen. Vervolgens kwam de volgende lichting en liep de schuld rap op, naar 58 miljoen. Ook weer ondanks waarschuwende geluiden van de oproerkraaijers. Feyenoord failliet? Kon toch niet? Bestuur was hard bezig te saneren. Tot in 2009 'opeens' Feyenoord onder curatele werd gesteld in categorie 1. Goh verrassend, hoe kan dat nou weer. En dan een jaartje terug niet op koers liggen om uit categorie 1 te komen, gelukkig zijn daar de 'vrienden' van Feyenoord om de boel te redden (niet geheel toevallig uit eigen belang: de vrienden zijn degene die al jaren geld aan Feyenoord hadden geleend tegen hoge tarieven, maar bij faillissement konden fluiten naar het geld). Dan maar schuld omzetten naar aandelen, mooi toch, voor een prikkie de club deels over naar investeerders. Denk jij maar dat de kritische groeperingen pas een paar maanden actief zijn en louter wat opendeuren in trappen en vooral goed zijn in snuiven en rellen. Helaas hebben deze groepen tot nu toe telkens gelijk gekregen... |
Gast |
#40542011-09-20 15:20Heel erg belangrijk om nu een signaal af te geven Voor de club en tegen de Hooligans die onze club kapotmaken. Sta op als je voor Feijenoord bent. Erik van kampen Willemstad, Curaçao |
Gast |
#40552011-09-20 15:21Goed initiatief. We moeten en kunnen niet anders dan vertrouwen hebben in de huidige bestuurders. Het zal niet gemakkelijk zijn voor hen om Feyenoord weer terug te brengen waar het hoort en zeker niet met het terechte ongeduld van de supporters wat voelbaar aanwezig is. Ik denk wel dat het zal helpen om de rust te bewaren/terug te krijgen als Feyenoord wat transparanter wordt over de wijze van ontstaan van de ellende, de wijze van oplossen en hoe ver we nu zijn. Onwetendheid onder de supporters beidt ook ruimte voor onrust blijkt maar keer op keer. |
Gast |
#40562011-09-20 15:25Een krachtig antwoord op hetgeen wat er jl zaterdag is gebeurd. Samen met alle echte supporters zullen we dit nooit accepteren. Laten we zuinig zijn op de club FEYENOORD !!!!! |
Gast |
#40572011-09-20 15:25Feyenoord is mijn club en deze mag niet ten ondergaan aan een stel gekken! |
Gast |
#40582011-09-20 15:25Hierbij wil ik mijn steun betuigen aan het bestuur, personeel, technische leiding en de spelers van Feyenoord. Wat er gebeurd is kan niet en ik vind het ook onbegrijpelijk aangezien het NU DE GOEDE KANT OPGAAT. Albert PS Sites Als Fanatics moeten stoppen met opruiende teksten, evt via d e rechter |
Gast |
#40602011-09-20 15:27het trouwste legioen van de nl of europa laat zich wel van een hele slechte kant zien afgelopen zaterdag... wees blij dat de echte supporters in het stadion zatten |
Gast |
#40612011-09-20 15:36Ben het er volleig mee eens en zat er op te wachten dat er een protest tegen deze negatievelingen zou komen. Geweld lost niets op en brengt Feijenoord alleen maar schade toe, ook financieel kijk maar naar het verleden waar de club van de UEFA boetes moest betalen voor deze negatievelingen. |
Gast |
#40622011-09-20 15:36NIets is groter dan feyenoord ook niet een stelletje rad draaiers die denken het weer beter te weten. T.D Keep up the good work and don`t stop. |
Josjep |
#4063 Oorzaak <-> Gevolg2011-09-20 15:38Het blijft wel een feit dat de mensen die verantwoordelijk zijn voor het financieel drama... nu ook de rommel aan het opruimen zijn.. en dat blijft toch een vreemd feit. Ik geef mensen geen credits voor het opruimen van hun eigen rotzooi.. Ik zeg: GEEN geweld gebruiken, maar Gudde en van Wel moeten gewoon, zoals het in een normaal bedrijf werkt, het veld ruimen. Helaas kijken mensen vaak alleen naar het werk wat men nu doet (de sanering) en niet naar de oorzaak hiervan (dezelfde mensen) |
Gast |
#4064 Re: Wij zijn het zat!2011-09-20 15:39Nou nou, al 1000 handtekeningen tegenover de 21500 mensen die JULLIE zat zijn!! Geeft toch wel te denken. Advies: verlaat jullie tunnelvisie en bekijk eens objectief de huidige situatie: een bestuur dat dag en nacht werkt voor de gezondmaking van Feyenoord (en ja, daar worden best fouten bij gemaakt), Feyenoord op weg naar categorie 2, een uitstekende technische staf en een gemotiveerde spelersgroep. Dit allemaal mede dankzijde inspanningen van het huidige bestuur.
|
Gast |
#40662011-09-20 15:42Stadionverbod voor het leven deze randdebielen. En uiteraard ook opdraaien voor de kosten van en de schade en de extra politieinzet . Laat ze maar bloeden al moeten ze tot hun dood eraan moeten betalen. Meldplicht bij elke wedstrijd van ONS FEYENOORD en niet alleen FEYENOORD 1 maar deze lui hebben niets te zoeken met iets wat maar met FEYENOORD te maken heeft dus begin maar met meldplicht zo gauw de F-jes moeten spelen. En niet alleen de thuiswedstijden. |
Gast |
#40672011-09-20 15:45Ingezonden: Nep-Feyenoorders Gepubliceerd op 19 september 2011 - 19:47 Gisteren verscheen onderstaande artikel op een andere Feyenoord site… aangezien mensen het nodig blijven vinden om te mailen willen we deze jullie niet onthouden. Hieronder een beschrijving van het soort mensen dat niet die achterlijke petitie tekent omdat die vóór Gudde is: Vanaf vrijdag middag ligt niet alleen deze site onder vuur maar zo’n beetje elke kritische supporter. Ingezonden mails met opmerkingen als: ‘jullie liegen overal over’, ‘jullie zijn joden’, ‘nep-Feyenoorders’ en nog meer van dat soort praat stromen binnen. Soms zelfs van mensen die ik persoonlijk ken. Eerst maakte die mails me verdrietig, toen kwaad en nu weer verdrietig. Ongetwijfeld ga ik er zo tijdens dit schrijven weer kwaad om worden, want wie zijn die mensen om over mij te oordelen? Wie zijn hun om te zeggen dat ik een nep-Feyenoorder ben? Omdat ik kritisch ben? Omdat ik bepaalde bestuurders intens begin te haten? Omdat mijn website voor een karretje gespannen is? Deze zogenaamde nep-Feyenoorder is dit seizoen en eigenlijk de afgelopen vijf jaar met nog een aantal anderen de aandrijver geweest van dat oh-zo grote Feyenoord Legioen. Om de lijst niet al te lang te maken beperk ik me tot vorig seizoen: Deze nep-Feyenoorder samen met 3 andere nep-Feyenoorders was zo gek om voor de laatste training Feyenoord – Snavels voor 500 euro vuurwerk te gaan halen in België. Andere nep-Feyenoorders zijn toen met de pet rond gegaan waarbij de zogenaamde ekte Feyenoorders geen cent hebben gegeven. Immers “hun hadden dat toch niet geregeld?”. Deze nep-Feyenoorder samen met de andere oprichter van deze site en 5 andere nep-Feyenoorders stonden de avond voor die training tot 03:00 ‘s nachts onder de loopbrug om een spandoek van 30 * 6 meter te spuiten: onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun. Deze nep-Feyenoorder heeft andere nep-Feyenoorders geholpen om de ‘In Memoriam’ wedstrijd vorig jaar te ondersteunen. Met hetzelfde groepje nep-Feyenoorders hebben we overal lopen collecteren, waarbij het wederom alleen de kritische nep-Feyenoorders waren die wat hebben gegeven. Mijn groep nep-Feyenoorders heeft de herdenking bij het beeld van Coen Moulijn geregeld. Die herdenking waarvoor de ekte ekte Feyenoord-directie een kwartier te laat kwam. Deze nep-Feyenoorder heeft uit eigen zak 15 fakkels geregeld om uit te delen voor de wedstrijd om de Zilveren Bal toen Coen Moulijn net was overleden… Deze nep-Feyenoorder samen met nog zo’n nep-Feyenoorder ging twee dagen daarna naar Enschede op donderdagavond om 400 fakkels te halen voor de uitvaart op zaterdag. De grootste uitvaart voor een voetballer allertijden waarbij zowel het stadionplein als de Erasmusbrug en de Coolsingel vol stonden met nep-Feyenoorders om Coen de laatste eer te bewijzen. De ekte ekte Feyenoorders weer eens niet gezien. Deze nep-Feyenoorder heeft weer lopen slepen met dat onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun spandoek toen Feyenoord met 10-0 verloor van PSV. Diezelfde middag stonden alle nep-Feyenoorders bij de Kuip om de ekte ekte Feyenoorders tegen te houden die de spelers lastig wilden vallen. Deze nep-Feyenoorder heeft vorig jaar de grote herdenking-TIFO doeken gemaakt met nog zo’n nep-Feyenoorder voor zowel Coen Moulijn als clubicoon Ome Fred Blankemeijer. De redactie van de nep-Feyenoorders website Lunatic News heeft een bloemstuk van honderden euro’s laten maken voor Coen Moulijn én voor Ome Fred. Deze nep-Feyenoorder was samen met nog 30 nep-Feyenoorders aanwezig bij de uitvaart van Ome Fred. De door zichzelf benoemde 14.000 ekte ekte Feyenoorders waren weer nergens te bekennen. Of ben je alleen een echte als je met één druk op de knop zo’n hersenloze kutpetitie tekent die Gudde complimenteert met het verneukte beleid dat hij voert? Deze nep-Feyenoorder heeft vorig seizoen drie hele wedstrijden gemist, en was met een groepje van 25 andere nep-Feyenoorders in Portugal om Smolov zijn enige doelpunt voor Feyenoord ooit te zien scoren. Drie van mijn nep-Feyenoord vrienden waren de enige supporters die in Oman zijn geweest voor een wedstrijd aldaar. Normaal ben ik niet zo van de borstklopperij, want zo zijn Feyenoorders niet. Maar wie zijn al die losers dan om te stellen dat ik een nep-Feyenoorder ben? Omdat ik het beste voor heb met de club en daardoor de directie wil wieberen die totaal geen clubgevoel heeft? Ben ik een nep-Feyenoorder omdat ik iets plaats wat ingezonden is en onjuiste informatie bevat? Ben ik een nep-Feyenoorder omdat kritiek op de directie de veroorzaker is van ongeregeldheden? Ben ik een nep-Feyenoorder omdat ik ondanks alle kritiek op de directie diezelfde directie complimenteer met de recente transferperiode? Ben ik een nep-Feyenoorder omdat Feyenoord mij persoonlijk opzadelt met een probleem n.a.v. de eerste training dit jaar, of ben ik een nep-Feyenoorder omdat ik geen aangifte tegen Feyenoord besluit te doen omdat ze supporters hebben aangemoedigd om professioneel vuurwerk af te steken bij de eerste training… waardoor ik nu zelf problemen heb met de overheid? Ben ik een nep-Feyenoorder omdat ik besluit dat ik dat niet doe omdat ik volgend jaar weer fakkels bij de eerste training wil zien? |
Gast |
#40682011-09-20 15:45PRIMA DAT ER EEN PETITIE IS.IK HOOP DAT DEZE ABSURDE IN D EKIEM GESMOORD WORDEN EN DEZE CRIMINELEN ZWAAR GESTRAFT WORDEN EN NOOIT MEER WORDEN TOEGELATEN IN WELK STADION DAN OOK! |
Gast |
#40702011-09-20 15:49ben het zat dat dit soort mensen zeggen dat ze om feyenoord geven, door zich zo te gedragen laten ze zien dat dit niet zo is |
Gast |
#4071 Re: Re: Wij zijn het zat!2011-09-20 15:50#4064: - Re: Wij zijn het zat! Haha, de kritische supporters hebben niet zo'n petitie nodig, die doen in real life al voldoende. Wees maar trots op de makke (internet) schapen die nu voor het eerst wat voor de club doen (een paar muisklikken, je moet ergens beginnen). Lekker met de media meehuilen, lekker Gudde nabrallen, lekker het zeer beperkte relletje gebruiken om de kritische supporters zwart te maken, zonder inhoudelijk ook maar enig benul te hebben. Benieuwd hoeveel er vanavond zitten van deze 22000... |
Onvermoeibaar |
#4072 Re: Re: Vermoeiend2011-09-20 15:52Of geweld dan Het juiste signaal is............ |
Gast |
#4073 Re: Re: Re: Vermoeiend2011-09-20 15:55#4072: Onvermoeibaar - Re: Re: Vermoeiend Geweld is geen goed signaal nee. Maar het incidentje nu zo enorm opblazen om zo de kritische bewegingen uit te schakelen is een ander uiterste. De spindoctor van Gudde verdient wel een extraatje deze maand. De aandacht is meer dan voldoende afgeleid zo. |
Gast |
#40742011-09-20 15:55Twintig jaar stadionverbod voor elke belhamel die geregistreerd is op camera |
Gast |
#40752011-09-20 15:56GOEDE AKTIE, HOOP DAT HET HELPT. MET VR GROET ROB THANS FYSIOTHERAPEUT WWW.FYSIODEBOOGERD.NL |
|
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
Respecteer de euthanasiewet
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
64388 Gemaakt: 2023-01-17
Help mee om het Openluchttheater Valkenburg open te houden!!
5048 Gemaakt: 2024-11-10
Respecteer de euthanasiewet
4744 Gemaakt: 2024-11-02
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
406 Gemaakt: 2024-11-09
JA, voor het BEHOUD van uw NMBS-seniorenbiljet - 19 november '24 om 11.30u (station OOSTENDE)
3509 Gemaakt: 2023-04-12
EVMC moet blijven bestaan op de huidige locatie!
775 Gemaakt: 2024-11-07
Stop de fusie tussen het DBC en de Triade/Atlas College
1004 Gemaakt: 2024-02-19
Brandbrief niet passend onderwijs
181 Gemaakt: 2024-11-03
Kortsnuiten Blijven Bestaan
1446 Gemaakt: 2024-10-23
Steun Poptempel De Kuip
1617 Gemaakt: 2024-10-12
Hou Bambrugge leefbaar! Geen nieuwe grote verkaveling meer!
99 Gemaakt: 2024-11-09
“Geef Kwetsbare Kinderen in Twenterand Betrouwbaar Leerlingenvervoer!”
82 Gemaakt: 2024-11-13
Schoolplein IKC Klimboom
79 Gemaakt: 2024-11-14
Samen in actie voor een veilige fietsenstalling Arnhem Centraal Sonsbeekzijde
626 Gemaakt: 2024-09-14
Zuidplas zeg STOP, tegen de flexwoningen flop!
452 Gemaakt: 2024-11-03
Zwembad de Trans moet open blijven!
1048 Gemaakt: 2024-10-31
nieuw perspectief Leermolensenk Rozendaal
87 Gemaakt: 2024-10-29
Duivensport bij Brabant/Zeeland.
54 Gemaakt: 2024-11-10
Juridische erkenning van Indentured labour als misdaad tegen de menselijkheid
74 Gemaakt: 2024-11-06
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
225 Gemaakt: 2024-11-01