steunenfeyenoord

Gast

/ #4110 Re: Re: Re: Re: Re: Vermoeiend

2011-09-20 17:03

#4086: - Re: Re: Re: Re: Vermoeiend 

Nee hoor. Feit. Dat het in de media tot ongekende proporties wordt opgeblazen is jammer, maar niet de werkelijkheid. Er is geen veldslag geweest, er heeft niemand gevaar gelopen, er zijn geen gewonden gevallen. Er zijn twee deuren/glaspanelen vernield. Op een boerenkermis gebeurt er meer.

En over de rechtmatigheid van het trekken van het dienstwapen... Aboutaleb kan roepen wat hij wil, maar het onafhankelijk onderzoek wat nu gaande is heeft grote vraagtekens bij de rechtmatigheid. Gezien het feit dat de me in 17 seconde (!) na trekken vuurwapen het hele plein schoon had geveegd en er geen enkele relschopper binnen is geweest, maakt de kans groot dat het trekken van het wapen niet rechtmatig was. Maar dat zal wel niet groot op de diverse sites geplaatst worden...

Het mediacircus en de spindoctors van Gudde en Aboutaleb zijn lekker bezig geweest, de angst zit er goed in bij een hoop reacties hier. Maar aan de reacties zie je ook gelijk dat het lui zijn die nog nooit in een voetbalstadion zijn geweest en heel hun beeldvorming uit de media halen. Domme kreten als ik durf vanwege het geweld niet meer naar het stadion, vroeger was alles wel veilig etc. In de jaren 80 en 90 was het nog regelmatig bal in het stadion, maar noem maar eens 1 voorbeeld in de Kuip de afgelopen 10 jaar waarbij Feyenoordsupporters gewond zijn geraakt door andere supporters. Is er niet he?

Ik kan niet met mijn kinderen naar het stadion, ook zo'n dooddoener. Het stadion zit laatste jaren vol met vrouwen, kinderen en opa's en oma's. Dat ze dat durven he, als je zo leest in de media hoe gewelddadig het rond het voetbal toch is.