steunenfeyenoord
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie steunenfeyenoord.
Gast |
#41012011-09-20 16:54mensen kom op het is maar een spelletje hoor !!! Vraag me af waarom deze supporters zoals ze zichzelf noemen nooit normaal kunnen doen Als je je eigen echt een supporter noemt dan doe je gewoon NORMAAL !!!! en ik weet dat ze het kunnen kijk maar al Oranje speelt dan is iedereen 1 |
Gast |
#41032011-09-20 16:55Het eenige wat telt is Feyenoord... Geweld lost niks op..... Hand in Hand kameraden.....schreeuw het |
Duck Dalf |
#41042011-09-20 16:57Naast financien en sportieve prestaties is het ook belangrijk om een goed imago op de bouwen, zodat er meer sponsoren en spelers willen komen. Je bouwt iets op, maar moet de goeie kleur hebben. Feyenoord! |
Gast |
#41052011-09-20 17:00Goeie actie, want door zo'n klein groepje randdebielen krijgt/heeft Feyenoord een slechte naam, de goeie en ECHTE supporters zijn toch zeker in de meerderheid ? Tekenen dus !!!! |
Gast |
#41062011-09-20 17:00ben een vrouw van een echte supporter, dus niets als walging voor deze actie van een stel onbenullen. En dan zeg ik het zeeeeer gematigd. |
Gast |
#41072011-09-20 17:00hopen dat het helpt, het blijft mijn club supporters die dit doen voor de cluub horen er niet bij afvoeren die handel |
Gast |
#41082011-09-20 17:01Top effe een signaal afgeven dat ze meer schade veroorzaken dan godverdomme............ Goed is voor ons clubbie! Hersenloze uit de baarmoeder geschopte afgedankte zaad celle die t zijn! Sorry moest effe kwijt! |
Gast |
#4110 Re: Re: Re: Re: Re: Vermoeiend2011-09-20 17:03#4086: - Re: Re: Re: Re: Vermoeiend Nee hoor. Feit. Dat het in de media tot ongekende proporties wordt opgeblazen is jammer, maar niet de werkelijkheid. Er is geen veldslag geweest, er heeft niemand gevaar gelopen, er zijn geen gewonden gevallen. Er zijn twee deuren/glaspanelen vernield. Op een boerenkermis gebeurt er meer. En over de rechtmatigheid van het trekken van het dienstwapen... Aboutaleb kan roepen wat hij wil, maar het onafhankelijk onderzoek wat nu gaande is heeft grote vraagtekens bij de rechtmatigheid. Gezien het feit dat de me in 17 seconde (!) na trekken vuurwapen het hele plein schoon had geveegd en er geen enkele relschopper binnen is geweest, maakt de kans groot dat het trekken van het wapen niet rechtmatig was. Maar dat zal wel niet groot op de diverse sites geplaatst worden... Het mediacircus en de spindoctors van Gudde en Aboutaleb zijn lekker bezig geweest, de angst zit er goed in bij een hoop reacties hier. Maar aan de reacties zie je ook gelijk dat het lui zijn die nog nooit in een voetbalstadion zijn geweest en heel hun beeldvorming uit de media halen. Domme kreten als ik durf vanwege het geweld niet meer naar het stadion, vroeger was alles wel veilig etc. In de jaren 80 en 90 was het nog regelmatig bal in het stadion, maar noem maar eens 1 voorbeeld in de Kuip de afgelopen 10 jaar waarbij Feyenoordsupporters gewond zijn geraakt door andere supporters. Is er niet he? Ik kan niet met mijn kinderen naar het stadion, ook zo'n dooddoener. Het stadion zit laatste jaren vol met vrouwen, kinderen en opa's en oma's. Dat ze dat durven he, als je zo leest in de media hoe gewelddadig het rond het voetbal toch is. |
Gast |
#41112011-09-20 17:03Een geweldig idee , wij vechten niet, wij zijn de echte supporters. |
Gast |
#4112 Re:2011-09-20 17:03Ik zal u zeker niet bestempelen als een nep-supporter aangezien u zoveel tijd/geld/moeite doet/overheeft voor ONZE grote liefde Feyenoord. Vind u het dan niet vreselijk zonde dat al uw tijd/moeite/geld/liefde die er in steekt constant verpest wordt door een KLEINE groep "supporters" doormiddel van geweld, uitsluitingen en boete's?. Daar spreken wij ons hier over uit. Als u alle commentaren leest ziet u ook genoeg mensen die voor de petitie zijn maar tegen Gudde. Dus vindt u het ook geen tijd worden om deze kleine groep uit te bannen!! we kunnen zeker wel zonder ze. Zeker als we dit jaar europa in mogen! |
Gast |
#41132011-09-20 17:04schandalig om je 2e woonkamer te slopen hier is er geen worden voor nep supporters |
Gast |
#41142011-09-20 17:04Alle steun voor feijenoord is nog steeds hard nodig, zeker met een stelletje raddraaiers die de club om zeep helpen, |
Gast |
#41162011-09-20 17:08Het gaat eindelijk weer de goede kant op met onze club ,zowel sportief als financieel. Dus dit geweld is totaal zinloos. |
Expo |
#4119 Re:2011-09-20 17:10Ik hoop niet dat je ook nog in een Feyenoord pyama slaapt onder een Feyenoord dekbed!!! Dat is nou een verschil in normen en waarden. Jij vindt met al je collectes dat iedere fan achter jou acties moet staan. Of iemand dat nou leuk vind of niet. Laat iedereen dat voor zich bepalen. |
Gast |
#41202011-09-20 17:17niet te geloven er word serieus puin geruimd schulden dalen erg hard voetbal is weer leuk om te zien staan er goed voor en dan dit.....kansloos... laten we feyenoord steunen ipv persoonlijke hetzes te voeren tegen mensen die heus hun fouten hebben maar keihard werken voor de club en duidelijke resultaten kunnen overleggen... |
Gast |
#41212011-09-20 17:18respect voor de mensen die er nu zitten om de problematiek op te lossen, geen gemakkelijke klus en al zal er niet alles goed gaan so what!!, overal gaat wel wat fout. Mijn dank dat ze het willen doen want als je moet saneren maak je vaak geen vrienden. Hulde!!! een trouwe fan in goede en slechte tijden Ps laten we vooral nu genieten van de goede competitiestart. |
Gast |
#41222011-09-20 17:22Prima initiatief. Als echte Feyenoord-supporter walg ik van al het geweld rondom de wedstrijden van Feyenoord. Al het geweld is voor mij reden om voorlopig af te zien van het bezoeken van wedstrijden. Dat kan niet de bedoeling zijn! Ook keur ik sterk de hetze tegen Erik Gudde af. Overigens komt de hetze m.i. voort uit de FSV, aangezien de ongenuanceerde kritiek op de leiding (directie en RvC) rechtstreeks van de FSV afkomstig is, en zou het bestuur van FSV haar verantwoordelijkheid moeten nemen en in z'n geheel af moeten treden. Het wordt tijd, dat bestuurders van gemeente en land en politie en justitie de verantwoordelijkheid nemen en een eind maken aan het geweld. De Voetbalwet geeft voldoende aanknopingspunten om deze raddraaiers van de straat te halen. Het kan niet zo zijn, dat degenen die een stadionverbod hebben gewoon actief deel kunnen nemen aan het rellen van onder andere afgelopen zaterdag! |
Gast |
#41232011-09-20 17:24Dit geweld is zinloos, het het benadeeld de club terwijl ze nu zo goed op de weg terug zijn. De directie werkt toe naar het herstel van Feijenoord en zo te zien lijkt dat te lukken. Veel succes!!! |
Gast |
#4125 Re:2011-09-20 17:25
"Prima initiatief. Als echte Feyenoord-supporter walg ik van al het geweld rondom de wedstrijden van Feyenoord. Al het geweld is voor mij reden om voorlopig af te zien van het bezoeken van wedstrijden. Dat kan niet de bedoeling zijn!" Hahaha, zie post 4110 droepie.
|
|
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
Respecteer de euthanasiewet
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
64388 Gemaakt: 2023-01-17
Help mee om het Openluchttheater Valkenburg open te houden!!
5048 Gemaakt: 2024-11-10
Respecteer de euthanasiewet
4744 Gemaakt: 2024-11-02
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
406 Gemaakt: 2024-11-09
JA, voor het BEHOUD van uw NMBS-seniorenbiljet - 19 november '24 om 11.30u (station OOSTENDE)
3510 Gemaakt: 2023-04-12
EVMC moet blijven bestaan op de huidige locatie!
775 Gemaakt: 2024-11-07
Stop de fusie tussen het DBC en de Triade/Atlas College
1004 Gemaakt: 2024-02-19
Brandbrief niet passend onderwijs
181 Gemaakt: 2024-11-03
Kortsnuiten Blijven Bestaan
1447 Gemaakt: 2024-10-23
Steun Poptempel De Kuip
1617 Gemaakt: 2024-10-12
Hou Bambrugge leefbaar! Geen nieuwe grote verkaveling meer!
99 Gemaakt: 2024-11-09
“Geef Kwetsbare Kinderen in Twenterand Betrouwbaar Leerlingenvervoer!”
82 Gemaakt: 2024-11-13
Schoolplein IKC Klimboom
79 Gemaakt: 2024-11-14
Samen in actie voor een veilige fietsenstalling Arnhem Centraal Sonsbeekzijde
626 Gemaakt: 2024-09-14
Zuidplas zeg STOP, tegen de flexwoningen flop!
452 Gemaakt: 2024-11-03
Zwembad de Trans moet open blijven!
1048 Gemaakt: 2024-10-31
nieuw perspectief Leermolensenk Rozendaal
87 Gemaakt: 2024-10-29
Duivensport bij Brabant/Zeeland.
54 Gemaakt: 2024-11-10
Juridische erkenning van Indentured labour als misdaad tegen de menselijkheid
74 Gemaakt: 2024-11-06
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
225 Gemaakt: 2024-11-01