Ik sta achter de politie agent in Kerkrade!

Gast

/ #435

2015-07-19 14:29

Ik vind het onaanvaardbaar dat criminelen die straf verdienen aan alle kanten handvatten hebben om hun straf te ontlopen en dat politiecollega's die voor een schamel salaris zonder uitzicht op een behoorlijk pensioen en vaak met gevaar voor eigen leven afgestraft worden. Ik voel mij gebruikt door de overheid en zeer zeker niet gesteund en gewaardeerd door diezelfde overheid. Schande!!!
Moet het zover komen dat wij gewoon het werk voor langere tijd moeten gaan stilleggen zodat de Nederlandse samenleving eens kan ervaren wie nu werkelijk de rotte appels in onze samenleving zijn. Ik heb diep respect voor de ten onrechte gestrafte collega en hoop dat de rechterlijke macht eens met beide benen op de wereld komt en die schoften die onze mooie samenleving verzieken hard aan durft te pakken. Wij moeten ons, an blok, ook maar een laten horen. Ik ben trots op mijn vak maar het wordt ons niet makkelijk gemaakt. Ik ben niet voor harde actie maar misschien moeten wij ons ook maar eens asociaal gaan gedragen om ons te laten horen, de ervaring leert dat het werkt.