Ik sta achter de politie agent in Kerkrade!

Gast

/ #1196

2015-07-20 14:11

Schandalig is deze uitspraak alsof de politie moedwillig iemand wil doodschieten. Het is wel heel makkelijk om vanuit een luie stoel iets te beslissen terwijl de agent dat in een fractie van een seconde moet doen. Ik raad deze rechter aan eens een keer met een patrouille mee te gaan in het weekeinde. Aangeven dat de agent goed getraind is en met zulke omstandigheden moet kunnen omgaan. De praktijk is wel na te bootsen doch in de praktijk zelf is geen situatie gelijk. Eens kijken hoe deze rechter reageert als deze vaker in de loop van een pistool heeft moeten kijken, als hij al vaker aan de kant heeft moeten springen omdat hij of zijn collegae anders ondersteboven worden gereden. Eens kijken hoe deze rechter thuis iedere keer zijn gezin moet geruststellen als hij op nachtdienst gaat niet wetende wat er allemaal gaat gebeuren. Een rechter die mijns inziens geen inlevingsvermogen heeft. Ik heb respect voor alle mannen en vrouwen die nog bij de politie willen werken en dat voor een salaris dat is uitgehold tot een hongerloon. Beste rechter u kunt misschien samen met uw gezin iedere avond met een gerust hart gaan slapen doch dit alleen omdat politie mannen en vrouwen over uw veiligheid waken. Hebt u zich wel eens afgevraagd of de gezinnen van politieagenten dat ook kunnen.? Schaam je. Mijn advies ZOEK EEN ANDERE BAAN