HONDJE MOET TOEGESTAAN WORDEN IN SERVICEFLATS!!!!!!!!!!!!!

Dieren vriend in hart en nieren

/ #88 Re: Re: Vieze beesten

2015-08-23 14:30

#61: Viervoetertje - Re: Vieze beesten 

Wel viervoetertje ik geef je 100% gelijk wat Patricia zegt over Vieze beesten !

er zijn er wel bij die hun dier niet onder houden maar mijn hondjes worden wel onder houden elke week oren kuisen elke dag tandjes poetsen ; gaan ze naar buiten en komen weer binnen die blijven naast mij staan op hun bankje om hun poep en plasser te kuisen ze zijn de gewend en weten niet beter ,

mijn hondjes slapen bij mij in mijn bed en durf je eerlijk zeggen dat er veel mannen in mijn bed niet eens in mogen omdat ze stinken naar bier , sigaretten of hun gewoon niet wassen !

de beestjes kunnen er niet aan doen dat ze niet onder houden worden onze ( Chihuahua ) gaat 6 maal per jaar naar de kapster  , omdat hij langharig is onze Franse budog word thuis onder houden we wonen in een rij huis en rondom afgezet met houten platen 2.20 cm naast de deur woont zo een ;; vieze beesten maar liefst 4 stuks  " allemaal grote en meneer is ook niet van de propersten ,mijn echtgenoot heeft een speciaal doek van 1.50 cm op de platen moeten schieten dat die kerel zijn honden niets meer kon door geven aan mijn honden van vlooien !

zijn gras veld is een stront tapijt en de beesten zitten meer binnen dan buiten , van boven tot beneden is het pis en kak over enkele maanden terug was de deurwaarder daar die mensen moesten een masker opzetten en konden het niet uit houden van de stank dat lieve mevrouw van de viese beesten dat zijn vuilzakken maar scheer ze niet allen over de zelfde kam ,

en heb altijd horen zeggen wie niet van dieren houd , houd ook niet van mensen en zeker niet van zich zelf!

wie zijn eigen tuintje wied ziet het onkruid van een ander niet!