stop aub asielzoekers in ons land ! Help eerst ons eigen volk

Gast

/ #106 Re: Re: Re: Re: Re:

2015-09-16 21:28

#103: JV - Re: Re: Re: Re:  

Hoe veilig zijn die buurlanden dan? En wordt daar trouwens al niet 97% van alle vluchtelingen opgevangen? Hoeveel meer wilt u die -in vehouding tot ons- arme landen nog belasten? Die landen sluiten hun grenzen, omdat zij eenvoudig niet nog meer kunnen doen. Zie deze link eens: LINK en vertel me dat die landen niet al meer dan genoeg doen.

Dit is een plaats waar mensen hun meningen kunnen geven over de petitie waar deze opmerkingen bijhoren. Daar horen ook de meningen bij die u tegen de haren in strijken. Ik geef u de kans om uw mening te ventileren; waarom wilt u mij diezelfde kans ontzeggen? Geldt de vrijheid van meningsuiting niet iedereen? Zijn de rechten die u voor zich opeist slechts voor enkelen toegankelijk?

Ieder mens heeft rechten en de geloofsovertuiging van die mens doet daar niets aan af. Sterker nog: het recht op het hebben van een geloofsovertuiging is één van die rechten. Waarom wilt u discrimineren op basis van die geloofsovertuiging?

Waarom geeft u zelf geen gehoor aan de laatste zin die u schreef: "Laat het recht ook aan degene die anders denkt dan jij". Spiegels zijn voor meer zaken geschikt dan enkel uw kapsel schikken.