zwartepietmoetophaagsescholenblijven

Gast

/ #1776

2015-09-18 07:54

Omdat politiek correct meedenken niet helpt.
Jammer dat ouders kinderen bang maken voor Zwarte Piet. 'Stoute kinderen stopt hij in de zak of je krijgt met de roe', in de afgelopen jaren ben ik wel liever en grappiger en een beetje ondeugend geworden.
Ik ben en blijf zwart van het roet in de schoorstenen en in de tijd dat Sinterklaas in Nederland is heb ik weinig tijd om even te douchen om het roet af te wassen..zo druk is het...zwarte slaaf, zo heb ik mij nog niiet gevoeld.
Wanneer ouders niet willen dat Sinterklaas (wij) op visite komt voor hun kind.. dat geeft niet...ik vind het leuk dat ik wel bij de buren een cadeautje via de schoorsteen in het schoentje kan doen. Alhoewel de moderne verwarming maakt het moeilijk...maar er zijn schuurtjes en raampjes van slaapkamers en zolders open om de cadeautjes in de zakken neer te zetten.
Iedereen die dit feest wil mee vieren is welkom
Maar verpest het en kom schijnheilig vooraanstaan om de zoetigheid uit mijn zak aan te pakken...dan mag je inderdaad in de zak mee naar Spanje.
Ouders zijn vroeger ook jong geweest...staan allemaal ik het boek van Sinterklaas.
En ik ben blij dat ik nog steeds Sinterklaas kan helpen want die is al oud.
Feest de feesten waar je bij wilt zijn, blijf anders thuis..
De klompendans doe je ook niet op hakken of regenlaarzen om wat voor een reden die iemand ook bedenkt...

Zwarte Piet