stop aub asielzoekers in ons land ! Help eerst ons eigen volk

Gast

/ #146 Re: Re: Re:

2015-09-22 09:39

#142: - Re: Re:  

Goedkoop excuus was eig een reactie ,ook van mij (foutje).Ik heb nooit gezegd dat ze de vluchtelingen niet mogen helpen.

Weet je ,ik heb nog studerende kinderen dus die hebben een computer nodig,al van in de lagere school,dus ook internet!

Vroeger hebben we altijd een afgedankte computer van een bedrijf gebruikt!Ik heb van mijn inkomen geen centen om er eentje te hebben,ik heb ook geen vervoer!Weet je ,ik moet voortduren geholpen worden door eigen familie die daardoor ook een rotleven hebben.U bent zeer medelevend moet ik zeggen ,echt een schande! Zo hypocriet!Ik vind het goed dat u hier uw ware aard laat zien,dat bevestigd nogmaals dat er slechte mensen zijn die in staat zijn om zieke mensen zo slecht te behandelen!Wel erg dat u nog zo'n lange weg hebt af te leggen om mensen met respect te behandelen want u weet echt niet wat miserie is!Ik weet het wel want door mensen zoals u heb ik het meest dierbare in mijn leven verloren,dat kan je nooit meer goed maken,niet met geld ,niet met woorden,niet met medeleven,met niks!