De Nieuwe Zweep moet blijven

...

/ #533

2015-10-21 21:32

Zo dat was een avond waarvan je zegt " ik ben trots dat ik klarenbeker ben".

Super om te zien dat er zo veel mensen opstaan tegen het sluiten van onze in mijn ogen zo belangrijke maatschappelijke accommodatie.En ik hoop van ganse harte dat dit ook het resultaat mag opleveren wat elke (echte) klarenbeker wil. Dat wij ons carnavals feest en al die andere feesten gewoon in de nieuwe zweep kunnen blijven vieren. 

Het zou toch te belachelijk zijn dat er Door toedoen van 1 persoon een hart uit ons dorp getrokken word. 

Ik ben blij dat ik als geboren klarenbeker uit de gemeente Apeldoorn een huis heb kunnen kopen aan de kant van gemeente voorst.want als dit de manier is waarmee gemeente Apeldoorn met hun bewoners omgaat dan vind ik dat daarmee de samenleving in een dorp als dit toch naar verziekt wordt. 

Het is in mijn ogen überhaupt al belachelijk dat er Door een of andere stropdas die geen idee heeft Hoe het in een dorp gaat zo'n beslissing genomen kan worden. 

Wees verstandig en luister naar de mensen die wel weten hoe het leven in een dorp er aan toe gaat en die wel de waarde zien van een bedrijf zoals de Nieuwe Zweep