Djeno verdient een thuis, niet de dood!

Gast

/ #884

2015-11-28 19:45

Niemand vertrouwt ooit een akita inu omdat men weinig bekend is met het ras, ik heb er zelf een gekregen toen hij 10 maanden oud was, en idd agressief omdat zijn vorige baas het leuk vond het slechtste in hem boven te halen,  daarna ook in asiel gezeten, 3 andere bazen gehad en nu ruim 14 jaar en vrolijk oud,  vanaf 10 maanden bij mij.  Heerlijke hond , en ja je moet de baas zijn, je moet consequent zijn en als er een kat in mijn tuin zit en hij ziet kans..  Maar daar ben ik voor , om te zorgen dat dat niet gebeurt.. Hij accepteert mij volledig als baas, beschermt mij ook als zodanig.  En daarbij met iedere hond moet je oppassen en ze niet alleen met kinderen laten,  overigens beschermt de mijne kinderen ;-)

Dus hoop ik dat Djeno de kans krijgt die hij verdient,  ze zijn onwijs trouw, lief en goed voor de juiste baas.  Je zult het snel zien wie dat is want dan zijn ze zo mak als een lammetje en kruipen ze zowat in je,  moeten ze niet, dan zitten ze met de rug naar je toe. Djeno verdient net als ieder dier uit een asiel een gouden thuis/ mandje ,  gun hem aub die moeite, hij zal het waard zijn, een spuit is echt te makkelijk!!