Steun Jitse Akse

Gast

/ #238

2016-01-15 23:53

Ik ben van dezelfde generatie, ook ex militair met 23+ dienstjaren. Met mijn familie Europa achter mij gelaten omdat ik deze chaos al een aantal jaren zag aankomen.

Ook in Joegoslavie geweest en op de hoogte hoe de onzen door de moslims voor de gek werden gehouden, voor het karretje gespannen en ook nog naderhand de schuld in de schoenen kregen geschoven.

En wat deed onze politiek.... NIETS, ook nu in het Syria conflict wordt er m.u.v de Russen niet echt veel gedaan om de daad werkelijke bron van elende te bestrijden, en het deployment van de islam wordt voorals nog de vrije hand gegeven, OOK in Nederland en de rest van Europa.

Ben in 1991 in het golf conflict als een der eersten naar zuid oost Turkije gestuurd, heb met Eigen ogen gezien hoe de Koerden worden gediscrimineerd, en moest nog niet zolang terug aanschouwen hoe deze bevolkings groep aan de slachters van ISIS werd overgeleverd inclusief vrouwen en kinderen, dit terwijl de club van Erdogan op de heuvel toppen staat toe te kijken, en achter de rug van NATO smerige zaakjes doet en (in) direct ISIS financieel steund.

SCHANDE dat NATO partners en Europeesche landen hier niets tegen wilen doen. behalve dan mannen zoals Jitse oppakken, besmeuren en berechten.

Dit terwijl ISIS strijders als helden worden onthaald door bloemen strooiende welkomst groepen als deze criminelen zich met valse papieren als zogenaamde vluchteling meld. ......

Sorry voor het lange relaas, maar soms moet je het even van je hart schrijven.

Aan Jitse, Ik wens jou alle strekte toe, en ik hoop dat je met een goede advocaat (desnoods gefinancierd door inzamelings actie), als overwinnaar uit de bus komt.

Schaam je niet broeder, houd je hoofd hoog je hebt goed werk verricht.

Gerrit, Steinbach Canada.