Zonnepanelenproces

Gast

/ #253

2016-01-27 22:31

Met schaamrood op de wangen, moet ik bekennen dat ik er zelf geen heb, zonnepanelen.
Maar dankzij dit mooie initiatief van onze huidige regering kan ik alsnog mijn steentje bijdragen aan een groener milieu en het welzijn van ons allen. Nogmaals dank daarvoor, ook aan freya!
Alvast ook bedankt voor de komende hervormingen van de kinderbijslag. Ik besef maar al te goed dat de kosten van een gezin met drie kinderen een exuberante belasting vormen op de draagkracht van onze samenleving, zeker in vergelijking met de kosten van nul-, één- of twee kindergezinnen. Gelukkig zal ook aan deze wanpraktijken binnenkort een einde worden gemaakt.
Daarnaast verwacht ik, in het kader van de veelbelovende akkoorden die er gesloten zijn rond de ‘ klimaatsopwarming’, dat er nog een aantal bijkomende ‘bijdragen’ noodzakelijk zijn.
Zoals bijvoorbeeld het ‘groener’ maken van ons (laten we eerlijk zijn, toch hoofdzakelijk door dieselmotoren aangedreven) bedrijfswagenpark. Dit kunnen de bedrijven onmogelijk alleen dragen.
Tevens is de investering in ‘ecologische’( ah die ironie, lees ‘ elektrische’) wagens voor de ‘gewone’ burger een onoverkomelijke noodzaak. Ook hier mogen we de autofabrikanten ( en zeker de duurdere)niet in de kou laten staan.
Enfin, ik ben aan het afwijken. Zonnepanelenvandebedrijvenbetalentaks, neen dank u!