Broodfokkers moeten gestopt worden.

Gast

/ #632

2016-04-30 18:23

Hallo allemaal!

wij hebben 17 juni 2015 een bullterrier bij die man gekocht voor ik geloof 500 ofzoiets.

Toen we hem kregen was hij 15 weken zeiden ze maar onze eigen dierenarts zag dat ie nog al z'n melk tandjes had. Onze lieverd was pas 12 weken!

gelogen over zijn leeftijd dus...

we hebben zijn verjaardag op 7 maart geprikt. Hij is nu dus 1 jaar.

zijn naam is Bull en tis een reu.

bull heeft naast zijn lieve gedrag ook een probleem! Hij is binnen in huis vaak agressief en hapt ook naar ons als hij niet geaaid wil worden! Hondengedragsdeskundige Sascha is er al bij gekomen die zei alleen maar negeren maar dat was geen optie want hij deed er stapje bovenop ( bijten ) nu moeten we dus boos worden op Bull als ie begint met z'n agressie aanval! Ik vind het heeeelll spijtig om Bull zo te zien! Ik vind het ook echt zielig we denken aan mishandeling tevroeg bij z'n mama weg of al eens verkocht , wie weet.

buiten is hij een echte knuffel hond en speeld met alle honden en is gek met kinderen van jong naar oud al vind je de stemmetjes soms even gek! Hij duikt weg als andere honden vervelend voor m doen tenzij ze Bull grijpen dan zijn die honden fout en pakt Bull ze flink terug ( terecht ) we hopen dat alles goed komt met onze Bull want we houden zielsveel van hem