€200 en nog veel meer: GEEN STIJL

Gast

/ #668

2011-10-25 13:09

Een schandaal dat er bij zo'n kwetsbare groep zoveel wordt weggehaald en de drempel voor zorg financieel zo hoog wordt gelegd.
Een minister die naar mijn mening amper zicht heeft op wat er binnen de GGZ wordt gedaan en wat tot stand is gekomen.
Ze blijft maar hangen in twee termen verslaving en depressie. Dat we te maken met een breed scala aan aandoeningen lijkt ze maar niet te snappen
Los van de het bovenstaande wordt veel stuk gemaakt van is is opgebouwd in de loop van de jaren.
Verbazingwekkend is dat in de media zo weinig is terug te vinden, notabene zo'n grote bezuiniging.
We zullen de maatschappelijke rekening wel gepresenteerd krijgen: overlast, toename agressie etc. Maar moeten we daar dan maar op wachten? Blijkbaar wel.
Ik was op het Malieveld in Den Haag en deed het me goed te zien hoeveel mensen er op de been waren. Maar de GGZ leeft gemiddeld niet in ons land. Voor de gemiddelde Nederlander toch teveel een ver van mijn bed show. Waarschijnlijk dat het daarom in de pers zo weinig aan bod komt. Maar we kunnen niet genoeg aan de weg timmeren. IK steun de petitie van harte!!
Chef Weide GGZ Drenthe