Geen veranderingen in de Efteling

Gast

/ #32

2016-07-06 08:42

Deze petitie heb ik ondertekend omdat ik de groep, die nu weer over de Efteling z'n attracties en figuren zeurt, een stel hypocriete mensen vind. Het zal in dit geval het donkere volk zijn omdat het ging over de Afrikaanse poppen die ook getoond worden in het carnaval festival. Tegenwoordig klaagt het buitenlandse volk over ALLES en willen ze ons ALLES afpakken en wij trappen er gewoon in met onze domme kop. Het buitenlandse volk heeft NIKS aan goeds over ons te zeggen en discrimineerd ons volk hartstikke erg maar ondertussen klagen ze wel dat alles afgeschaft moet worden. Zoals ik zei: HYPOCRIETEN, dat zijn het. Waar ze in dit geval, bij de Efteling, niet bij stilstaan met hun hypocriete kop is dat kinderen juist dol zijn op bijv het carnaval festival, en waarom zijn onze kinderen hier dol op? Inderdaad, om ALLE leuke figuren die daar in staan INCLUSIEF de buitenlandse uitgebeelde poppen. Jong en oud geniet hiervan om hier naar te kijken en juist door verandering gaat men hier het slechte van in zien en gaat dat woede en haat wekken. Laat het verdomme zoals het is en de directie van de Efteling moet slimmer zijn dan het hypocriete volk wat nu weer bij hun aanklopt met hun onzin. Ze gaan alles af en lachen ons gewoon uit dat wij telkens zo STOM zijn dat we erin trappen en ondertussen praten ze maar slecht over ons volk, al hebben we dalijk niks meer over dat van ons is. Het zal nooit genoeg zijn!!! Dus laat de Efteling zoals hij is, laat de Efteling zoals hij voor iedereen al zò verschrikkelijk vele jaren een wereld vol wonderen is!!!!!!!!!!