Voor de Oostendse luchthaven


Gast

/ #98

2016-08-11 12:48

De luchthaven volgens WILOO.

 

Onderbenut en zwaar verlieslatend tot er nieuwe initiatieven genomen worden om de luchthaven terug rendabel te maken. Meteen wordt hun raadsman aan het werk gezet om dit alles te verhinderen.

Slechts 0,4 vrachtvluchten per dag, maar als er ééntje komt overgevlogen staan ze met de decibelmeter in aanslag klaar om het geproduceerde geluid op te meten om daarna via hun website deze van de nodige (belachelijke) commentaren te voorzien.

Indien de windrichting het toelaat, zoveel mogelijk landen en opstijgen boven zee en niet boven t'stad. Tot er een vliegtuig land/opstijgt boven zee, dan zijn de arme campingbewoners weer de dupe.

De ochtendwekkers van Jetairfly (shitair), bonenbakken van Egyptair, peruchenvlieger van Aerotrans Cargo, bij Europese voetbalwedstrijden de voetbalbobo's met hun meereizende zatbrallende supporters of het stelletje vakantiegangers die zonodig vanuit Oostende moet vertrekken, alles en iedereen die via deze beschutte werkplaats (wat een vergelijking en een aanfluiting naar deze werkplaatsen) passeert moet eraan geloven.

Dat er een actiegroep bestaat die met een kritisch oog het reilen en zeilen van de luchthaven gadeslaat dar kan ik mee leven. Echter niet met bovenstaande argumenten die in het verleden en heden op de website van WILOO verschenen zijn .