Stop de vete onder de V-partijen!

koekelaartje

/ #154

2012-04-24 17:53

Kiezen dat 'ze' hun verstand gebruiken en samen werken, over partij grenzen heen...daar stem ik niet voor. Dat zou een gevolg moeten zijn van een normaal gezond verstand. Ik herinner me dat Dewinter een voorstel deed aan Delwaide om samen te werken in Antwerpen en daarvoor zelfs de burgemeesterssjerp mocht hebben, ook al had Dewinter er zo'n zin in. Dat is pas zoals het moet...voor het Vlaamse belang. Jambonse uitspraken dat het VB een moslim - hatende partij is, BDW die Dewinter als oorzaak (zijn slecht karakter) aanduidt,....enz. Terug biedt Dewinter aan om zich terug te trekken in het algemeen belang. Dat is terug zoals het moet...maar nutteloos, dit zijn maar NV-A doekjes tegen het bloeden, NV-A wil met het blokske niet samenwerken!Stem niet voor die partij(en) die haat spuwen onder gelijken, die het cordon gebruiken om VB voor schut te zetten en met dezelfde adem het cordon afbreken. Dit is hypocrisie van het zuiverste water! Daarom petities ondertekenen? Zinloos...stem er niet voor en het probleem is van de baan.