Stop de vete onder de V-partijen!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Stop de vete onder de V-partijen!.
Gast |
#1512012-04-24 16:58Een prima initiatief.Ik hoop vooral dat N VA eindelijk gaat inzien dat de twee vlaams nationalistische partijen moeten samenwerken en wat andere daarvan vinden.....In heel onze geschiedenis zijn we nooit dichter geweest bij ons doel,Vlaamse onafhankelijkheid. Bracke,Jambon e.a.nu samen vooruit,zonder postjes,zonder minister(s),in volle vrijheid DOEN |
traveller |
#152 Re: 't Kan verkeren zei Bredero2012-04-24 17:18#150: - 't Kan verkeren zei Bredero Proficiat, 100 % juist |
koekelaartje |
#1542012-04-24 17:53Kiezen dat 'ze' hun verstand gebruiken en samen werken, over partij grenzen heen...daar stem ik niet voor. Dat zou een gevolg moeten zijn van een normaal gezond verstand. Ik herinner me dat Dewinter een voorstel deed aan Delwaide om samen te werken in Antwerpen en daarvoor zelfs de burgemeesterssjerp mocht hebben, ook al had Dewinter er zo'n zin in. Dat is pas zoals het moet...voor het Vlaamse belang. Jambonse uitspraken dat het VB een moslim - hatende partij is, BDW die Dewinter als oorzaak (zijn slecht karakter) aanduidt,....enz. Terug biedt Dewinter aan om zich terug te trekken in het algemeen belang. Dat is terug zoals het moet...maar nutteloos, dit zijn maar NV-A doekjes tegen het bloeden, NV-A wil met het blokske niet samenwerken!Stem niet voor die partij(en) die haat spuwen onder gelijken, die het cordon gebruiken om VB voor schut te zetten en met dezelfde adem het cordon afbreken. Dit is hypocrisie van het zuiverste water! Daarom petities ondertekenen? Zinloos...stem er niet voor en het probleem is van de baan. |
Gast |
#1552012-04-24 17:57Elke rechtgeaard Vlaming zou dit moeten ondertekenen. Het is tijd dat we eindelijk aan één zeel trekken. |
koekelaartje |
#156 Re:2012-04-24 19:16100% raak....maar wat ik niet begrijp is dat men steeds voor de verkeerde hypocriete partij kiest!! Zijn wij zo dwaas? Alle shit dat we vroeger en nu over onze hoofde hebben gekregen is onze fout. Idem toekomst!! We zijn echte lichte kooien! Moesten alle echte Vlamingen VB stemmen dan zou het er zeker en vast anders uitzien!
|
koekelaartje |
#157 Re:2012-04-24 19:22het is niet met petities te ondertekenen dat men een einddoel in huis haalt maar door te 'handelen'. Met alle respect: wie ziende is weet wie een hand uitsteekt en wie deze weigert...handel naar deze feiten. |
koekelaartje |
#158 Re: Divide et impera !2012-04-24 19:31#130: Vlaming - Divide et impera ! In feite juist, maar, bij mijn weten komt het VB op voor een onafhankelijk zelfstandig Vlaanderen en is de NV -A het schijnbaar daar niet mee eens. Zij kiezen voor een 'onderhandeld confederale' structuur in belgië. Voor het ene heb je een meerderheid Vlamingen nodig en voor het andere de good-will van de Franssprekende belg, die ons eerst zal leegzuigen voor die ons 'deels' zullen laten gaan als 'strateventers' en ....om er dan nog niet van af te zijn en waarschijnlijk nooit vanaf te raken. |
koekelaartje |
#160 Re:2012-04-24 19:46100% akkoord!!! Wat straf is, is de BDW schijnbaar de moeite niet doet om te antwoorden dit schijnbaar in tegenstelling met Valkeniers? Juist daarin zit het: is de Vlaming werkelijk ziende blind???? Is dit de reden niet dat we tot op heden praktisch nog nooit iets bereikt hebben, zelfs nog geen borrelnootjes!! Wordt het geen tijd om te stoppen met zulke petities en eens een volwassen volk te worden met nuchtere ogen in de kop die durft 'kijken', niet bang is om te 'zien' en zodoende een nuchtere analyse maakt dat resulteert in een stevig, logisch besluit en er dan ook voor gaat? |
koekelaartje |
#161 Re:2012-04-24 20:05Enkel eens zien naar de laatste uitlatingen van Uw partijboegbeelden: Jambon, het Antwerps gedoe en de mening dienaangaande van Uw voorzitter. Moslimhaters voor de ene, stoute vuilbek Dewinter voor de andere...die zelfs wil opstappen in het belang van 'samenwerking'!!! En toch is de Partij tegen het cordon...is dit niet mooi, is dit niet prachtig!!Het is zinloos om oplossingen te zoeken voor samenwerking omdat men ze gewoon weigert uit kleingeestigheid...een stok vinden is niet moeilijk, er liggen er zo veel en de vorm speelt geen rol!
Het spreekt toch boekdelen, of niet soms? |
Gast |
#1622012-04-24 20:16Natuurlijk zou er een eendrachtige partij komen komen met het doel voor een onafhankelijk Vlaanderen , zodat we van die domme Walen en Franstaligen vanaf zijn. |
Joris Waarloos |
#163 Stop de Vete2012-04-24 23:00Mag ik al mijn goede vrienden bedanken die deze petitie onderschreven hebben. Natuurlijk mijn naamdragers, maar verder Micheal op't eynde;Jan Van Gorp;Roger Pylyser;Pol en Hedwig Vigoureux;Werner Van Echelpoel;Joris Feremans;Erik Peeters:Chris Somers;Koen Pauli;Pol Denys;Lut Cateau:Karel Cornelis;Jan Penris;BERT Claessens; Werner Thiebaut... Hier ontbreken nog erg vele namen, waarvan ik ook hun "onderschrijving" zou verwachten. Verdeeldheid is helaas de kenmerkende ziekte van ons, nationalisten. |
Gast |
#1642012-04-24 23:38Wij zijn het enigste volk dat niet mag opkomen voor zijn identiteit of er wordt negatief over gesproken. Er zijn andere volkeren waar heroïsche films over gemaakt worden en dan krijgen ze nog één of andere culturele prijs. |
Gast |
#165 Re:2012-04-25 01:28Dit is een goed initiatief van de Vlaamse Beweging. Aangezien ik lijsttrekker ben van één van beide V-partijen op 14 oktober, ga ik deze petitie bewust niet tekenen : omdat het dus een initiatief is en moet zijn van de partij-onafhankelijke Vlaamse Beweging en ik me niet neutraal kan opstellen wegens openlijk en heel bewust, heel overtuigd, electoraal partijkiezend voor één van de twee V-Partijen : Vlaams Belang. Wat dus niet wegneemt dat ik open sta voor dit initiatief van de Vlaamse Beweging, het verwelkom en toejuich. VB-kandidaten moeten stemmen werven voor hun partij, N-VA kandidaten ook. Realist blijven hierin, elk schermt voor zijn eigen bollenwinkel bij verkiezingen. Neemt niet weg dat de Vlaamse Beweging een hogere en overkoepelende rol (geen schoonmoedersrol, wel een bemiddelende) in de kwestie kan spelen, nu en na 14 oktober. NB: De lijsttrekkersplaats van N-VA in mijn stad Brugge moet opnieuw ingevuld worden. Ik reik de hand aan mijn toekomstige en momenteel niet gekende concurrent. Maar zonder mijn wang aan te bieden om tegen te kletsen ! Het moet van twee kanten komen. Of zal de islam dan waarlijk een splijtzwam binnen de Beweging worden ? |
Gast |
#166 Re: Re:2012-04-25 03:00Als ik van jou was, lijsttrekker voor het VB in Brugge, zou ik de petitie toch maar ondertekenen, en op naam. Vlaanderen eerst ! |
Gast |
#1672012-04-25 06:59Als nv-a lid roep ik mijn partij op met onmiddellijke ingang samen te werken met andere vlaamsgezinde partijen. Samen sterk, samen weg van de afgrond waar Di Rupo 1 ons naar toe aan het duwen is. |
Dirk Van Onckelen, schoten |
#1692012-04-25 10:18Mensen toch, wat een verspilling van tijd, al die petities en oproepen over en weer. Zoals de filosoof zei: "weest wie u wenst te zijn, maar heb de moed dat wat u wenst te zijn, dat geheel te zijn". |
Gast |
#1712012-04-25 13:28Ben blij dat iemand het verschil tussen doel en middel in de verf zet. Het middel heiligt het doel niet (dat heet macchiavellisme) en NVA moet ophouden het middel voor het doel te stellen. Want ons doel is hetzelfde: rechtvaardigheid voor Vlaanderen (en zijn inwoners, AL zijn inwoners, voor wie daaraan mocht twijfelen). |
Rutger |
#1722012-04-25 13:44Guido Moons, voorzitter van de VVB, staat wel eerst te roepen dat eenheid nodig is, maar weigert dan wel deze petitie te onderschrijven, zo blijkt vandaag in De Standaard. Lafheid en dubbelzinnigheid zijn troef in de Vlaamse beweging... jammer. |
De rechtvaardige |
#173 Re: Hoop doet leven !2012-04-25 13:57#9: Thor Wodan - Hoop doet leven ! Je hebt absoluut gelijk. Maar niet tekenen is toch erger? |
Jan Breydel |
#174 Re:2012-04-25 14:41Moons is inderdaad een lafbek, een N-VA mol. Veel geblaat, maar als het op actie aankomt!
|
Patrick Van Assche - Brecht. |
#175 Doel en middel.2012-04-25 15:17Blij te vernemen dat iemand eens het onderscheid maakt tussen doel en middel. Immers, het doel van beide partijen is exact hetzelfde: rechtvaardigheid voor Vlaanderen. Het middel verschilt: splitsing en onafhankelijkheid voor VB en..... tja, wat voor NVA ? Dat laatste is niet duidelijk: eerst was het onafhankelijkheid, dat verwaterde naar een vaag gedefinieerde vorm van confederalisme en is nu verworden tot, vrees ik, een verderzetting van la Belgique à papa. Het parcours van NVA is bijzonder bochtig en ingegeven door de vrees om mee in een cordon gestoken te worden. Ik had van NVA méér ruggengraat verwacht maar dat mag ons toch niet beletten samen te werken. De Franstaligen slagen daar wel in waar het hun communautaire eisen betreft die ze keer op keer ingewilligd zien én gebetonneerd in de Grondwet (een vodje papier). NVA én VB samen, met de restanten van LDD, kunnen het tij keren op basis van een kiezersmandaat. Dat is toch de ultieme vorm van democratie. Waar heeft NVA in vredesnaam schrik van ? De animositeiten tussen bepaalde kopstukken mogen niet afkleuren op het project "Vlaanderen" in zijn geheel. |
|
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Respecteer de euthanasiewet
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Kortsnuiten Blijven Bestaan
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
762 Gemaakt: 2024-11-23
Petitie tegen betaald parkeren in Amstelveen
5480 Gemaakt: 2024-11-15
Counselors zijn kwaliteitseisen zat van CLBPS & SPS !
617 Gemaakt: 2024-12-11
Respecteer de euthanasiewet
7782 Gemaakt: 2024-11-02
Red wijkschooltje Sint-Norbertus en geef onze kinderen een toekomst!
116 Gemaakt: 2024-12-18
Pumptrack in joure
110 Gemaakt: 2024-12-19
Flexwoningen op het korfbalveld Yerseke NEE!!!
103 Gemaakt: 2024-12-21
Behoud het stationswegkerkje in Heerhugowaard
118 Gemaakt: 2024-12-13
Geef echt HOOP aan onze jeugd en sportverenigingen.
87 Gemaakt: 2024-12-05
Laat chinastraat leven!
5424 Gemaakt: 2024-11-26
Meer waardering en erkenning voor beëdigd vertalers en tolken
560 Gemaakt: 2024-11-20
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
65258 Gemaakt: 2023-01-17
Kingsland Waardamme moet Blijven!
379 Gemaakt: 2024-11-29
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
1167 Gemaakt: 2024-11-09
Stop de Plaatsing van een Windturbine in Kampveld – Teken de Petitie!
147 Gemaakt: 2024-12-10
Laat de loempiakraam van MaiSon Vietnamese Specialiteiten op Binnenwegplein 20 in Rotterdam Centrum staan en sluit de kraam NIET!
22369 Gemaakt: 2020-06-30
kolderdag 2025
71 Gemaakt: 2024-12-09
Tegen uitbereiding van parkeer vergunningen in hilversum
3480 Gemaakt: 2024-04-23
Trap de Spoortrap niet weg
316 Gemaakt: 2024-12-02
Meningen over het voorgestelde Asielzoekerscentrum in Venlo.
943 Gemaakt: 2024-07-07