GESLOTEN! Landsmeer: steun aan onze Burgemeester!

jan van tiny van pieter de Boer de metselaar

/ #245 transparantie

2012-09-27 16:38

het lijkt mij een prima idee om nu door te gaan.
er is nog een hoop werk te doen.
zeker nu ik afgelopen morgen in het Noord hollands dagblad een stukje las over de afgelopen dinsdagavond waarin Smedeman het als een diepte punt beschouwt en snel weer verder te kunnen op de oude voet, ook geloofd hij in de zelf reininging van de raad.
als je dit durft te zeggen dan begrijp je werkelijk niet wat er speelt in het dorp en begrijp je er werkelijk niets van.
dat de inwoners de houding van deze raad na jaren meer dan zat zijn.
hoe denk hij aan zelf reiniging, als de zetel van Monteban door fraude van ,,fleitig Liesje'' van Kampen de site van de LOL heeft gemanupileerd door honderden keeren op de site te stemmen op Monteban zodat quakernaat aan de kan werdt gezet.
fouten met de Raadhuisstraat en Luijendijk waar vele miljoenen aan belasting geld in gaan zitten.
is met zelf reiniging niet op te lossen of uit te vlakken.
het zit diep in de genene van de raad om de boel te verdoeselen.
zelfs met cursusen als ,,samenwerken in en tussen groepen'' / ,,comunicatie en beinvloeding''of een cursus ,,zelf manitsment'' is voor deze groep raadsleden bijna zinloos omdat ze vooringenomen zijn en niet van zins zijn om sturing van buitenaf aan te nemen.
mocht er wel belangstelling voor zijn binnen de raad dan kan de vrouw van Mark Jan Prins bij haar op het bedrijf alle info krijgen van de bedrijven die de cususen geven, omdat binnen dit bedrijf verplichte kost is.
het zijn cursus die zijn voor veel mensen erg ingrijpend op hun eigen dunken.
omdat je in de spiegel van je zelf kijkt en hoe een ander jou houding en gedrag ervaard.

ook na de dinsdagavond dringt het in de hoofden van de raadsleden niet door hoe zij er in het dorp er op staan.

er is nog veel werk te doen denk ik.
ik ben bang dat er ook bij een nieuwe burgemeester of interim burgemeester wal van uit het dorp veel info over de raad moeten worden verstrekt.
twee jaar voor deze raad is nog erg lang en kan er nog veel fout gaan.
we moeten scherp blijven omdat zelf reininging niet werkt.