Aangifte tegen rutte/en overheid

Quoted post

Gast

2013-07-02 19:40

Rutte heeft een gemene tactieken zodat de DSW bedrijven in moeten krimpen.
En het nieuwe kabinet moet huren en koop huizen betaalbaar maken.
CDA heeft mijn DSW bedrijf uit elkaar geroeid en CDA wil de pensioen afpakken.
Groen Links wil mensen aan het werk helpen. Rutte wil de belasting verlagen zegt hij, nou de vraag, waarom deed Rutte dat niet toen hij aan de macht was niet, wie Rutte nou nog gelooft is naïef. Nou Rutte je zal bedoelen belasting verhogen. Wij moeten elke euro omdraaien straks en meer zorg betalen en de prijzen worden duurder en alleen de rijk kunnen het betalen.
Er gaat hier niets omhoog jullie zijn gewaarschuwd, jullie kunnen feest vieren dat de huurtjes weer omhoog gaan,
en jullie denken dat je gewonnen hebt, STOP DEZE PESTERIJ of ik dien een aanklacht in bij het actie huuralarm
de vorige keer heb ik er ook bezwaar tegen gemaakt, maar dat gaat toch niet werken, jullie maken de huurders mond
DOOD! En dat doet de huurcommissies ook. Het gaat jullie alleen maar om geld graaien vandaar de huurverhoging.
HOUD IS EEN KEER OP!
RUTTE II HEEFT GEEN BEGRIP EN GEEN
RESPECT
VOOR DE MENSEN MET EEN
BEPERKING!
Dat er weer 50 banen zullen verdwijnen ergens, en dit komt niet door SP!!

En zeker niet door ROEMER

Het kabinet Rutte II probeert Nederland kapot te bezuinigen en de burger tot knecht en horen slaaf te eren, de PVDA laat de zorg en de burger vallen laat zich naïef verleiden en dat noemen zich sociaal en democratisch, de PVDA en de VVD zijn pas de leugenaars, met hun smerige truukjes had Diederik Samsom en Mark Rutte zogenaamd beloofd belastingen om laag zouden gaan een weer trappen de menens er weer in.

En zolang er gediscrimineerd wordt blijft er crises! En wordt alleen maar naar geld gekeken, en niets draait om liefde en het geld systeem wordt misbruikt, en verhuurders van woningbouw sectoren noemen huurders ‘’Scheef woners. ’’ En op

de arbeidsmarkt  kijken ze alleen maar naar je beperkingen in plaats van dat ze je in

hun waarde laten. Het gaat er niet om wie het snelste werkt wie de eind streep haalt,

als we allemaal willen dat de crises  stopt  moet racisme en gierigheid  STOPPEN!

Bezuinigen op zorg is gewoon niet de oplossing, mensen binnen de familie geven

toch om elkaar of niet? Nou, geef veel om mijn moeder, maar zo te zien wil de

regering dat mijn eigen moeder vermoord omdat zij mij de zorg willen ontnemen

of de mensen die zorg hard nodig hebben,  nou als meneer Rutte een ongeluk krijgt

heeft hij toch ook zorg nodig? Nou dan krijgt Rutte die zorg ook niet! En zeker

Schippers krijgt die zorg ook niet en dat noem minister van Volksgezondheid.

Bezuinigen op zorg kost geld.

Geld moet op goede plek komen. En geïnvesteerd worden in het behoud van de zorg

en sociale werkvoorzieningen te behouden inplaats van het uit geven aan defensie

en asfalt wegen.

Sociale werkvoorzieningen zijn er om de beperkte mensen aan het werk te houd want ook zij hebben recht op arbeid en zij willen ook graag werken en hebben

talend, ze vinden het werk wat zij doen leuk en willen er graag mee door!

En die bemoeizucht van Rutte II willen dat bederven, en daar gebruiken ze de

Gemeente voor en de wethouders om sociale werkvoorzieningen af te breken

met een hersenloos bevel van de regering!

Reacties

Gast

#57 Ik ben het helemaal eens met jou...Rutte moet verdwijnen.

2013-07-03 08:29:24