Aangifte tegen rutte/en overheid
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Aangifte tegen rutte/en overheid.
Peter Wauben Gast |
#26 Weg met Rutte opzouten!!!2013-07-02 17:38Hup de PVV weg met de VVD |
Gast |
#272013-07-02 17:41De regering moet geen misbruik maken van zwakken in de samenleving en goedkope arbeidskracht creëren, waar de meeste werkgevers alleen maar rijk van worden. |
Gast |
#282013-07-02 17:43super idee !!! helaas is naast de voor noemde punten ook de integriteit van deze mensen ver te zoeken zo dan niet geheel afwezig groet eddy |
Gast |
#29 Re: Mag ik aangifte doen tegen spelling2013-07-02 17:47#2: Crackass - Mag ik aangifte doen tegen spelling sorry maar helaas je hebt zelf ook een schrijf gebrek ! zeer foute zin :we trappen er elke 4 jaar in en wat is jet nut? lijkt mij dat het moet zijn !wat is het nut! |
Peter Wauben |
#30 Rutte2013-07-02 17:50rutte moet opzouten en ontslag neerleggen bij de koning hij is een dictatuur beleid aan het uitvoeren hij gecreëerd armoede,werkelozen,faillissementen,surseances en schuldsaneringen niet alleen dat en hij is de grootste leugenaar wat Nederland ooit gekend heeft en dat is mijn mening. |
Gast |
#322013-07-02 18:19een zeer goeie actie en terecht, overheid staat niet boven de wet. |
andersbekeken |
#33 Re: Mag ik aangifte doen tegen spelling2013-07-02 18:25#2: Crackass - Mag ik aangifte doen tegen spelling Kijk eerst eens naar je eigen spelling voor je ergens commentaar op heb. |
Gast |
#342013-07-02 18:26hopelijk dat rutte snel verdwijnd en intresseert me niet hoe als die maar opzout |
Gast |
#362013-07-02 18:37mark rutte, is een dief, hij moet zich kapot schamen, hij laat voedselbanken sluiten omdat nederland geen honger heeft nee dan moet hij eens komen kijken tussen de 500 gezinnen die daar staan en met 25 pw moet rond komen,hij moet zich schamen dat hij nederland zo uitbuit en buitenland spekt terwijl nederland in zware armoede leefd, hij heeft het goed met zn tonen op zn bankrekening en mammie die hem nog voederd.vuile huigelaar!!dat hij oprot dief van onze portomonee, wilders heeft goed gesproken, hij zou aan het hoofd moeten staan hij begrijpt het nederlandse volk, hij spreekt voor ons respeckt!! eerst balkellende die ons naar de malermoer bracht nu mark rutte en samson die ons trap achterna geeft!!doe nog eens 6 miljaard naar buitenland ze lachen zich daar kapot om die gestoorde mark ruuten die hun steunen en spekken terwijl nederlandse volk kapot kan vallen!!! ik zal nooit op je stemmen, nooit achter je staan mark rutte. rot op. |
Gast |
#382013-07-02 19:38ik ben het er niet mee eens wat ze allemaal aan het doen zijn dus teken ik ook |
Gast |
#392013-07-02 19:40
En zolang er gediscrimineerd wordt blijft er crises! En wordt alleen maar naar geld gekeken, en niets draait om liefde en het geld systeem wordt misbruikt, en verhuurders van woningbouw sectoren noemen huurders ‘’Scheef woners. ’’ En op de arbeidsmarkt kijken ze alleen maar naar je beperkingen in plaats van dat ze je in hun waarde laten. Het gaat er niet om wie het snelste werkt wie de eind streep haalt, als we allemaal willen dat de crises stopt moet racisme en gierigheid STOPPEN!
Bezuinigen op zorg is gewoon niet de oplossing, mensen binnen de familie geven toch om elkaar of niet? Nou, geef veel om mijn moeder, maar zo te zien wil de regering dat mijn eigen moeder vermoord omdat zij mij de zorg willen ontnemen of de mensen die zorg hard nodig hebben, nou als meneer Rutte een ongeluk krijgt heeft hij toch ook zorg nodig? Nou dan krijgt Rutte die zorg ook niet! En zeker Schippers krijgt die zorg ook niet en dat noem minister van Volksgezondheid. Bezuinigen op zorg kost geld.
Geld moet op goede plek komen. En geïnvesteerd worden in het behoud van de zorg en sociale werkvoorzieningen te behouden inplaats van het uit geven aan defensie en asfalt wegen.
Sociale werkvoorzieningen zijn er om de beperkte mensen aan het werk te houd want ook zij hebben recht op arbeid en zij willen ook graag werken en hebben talend, ze vinden het werk wat zij doen leuk en willen er graag mee door! En die bemoeizucht van Rutte II willen dat bederven, en daar gebruiken ze de Gemeente voor en de wethouders om sociale werkvoorzieningen af te breken met een hersenloos bevel van de regering!
|
Gast |
#412013-07-02 19:54Het zijn grote schoften! Laten ze zelf maar eens heel veel in gaan leveren. Hij zegt toch schaamteloos hoe goed hij het heeft en die Samson ook met ze we moeten geld uitgeven. We hebben niks dus dan kunnen we het ook niet uitgeven. Stelletje kneuzen daar in Den Haag!! |
Gast |
#452013-07-02 20:33Ik vindt het schandalig,hoe ze in Brussel in de duurste auto's rijden,de duurste wijn en eten bestellen tussen de middag en dan die overdreven reiskosten,afstandskosten en aanwezigheidspremies incasseren en wij maar steeds meer bezuinigen.Dat is diefstal op een legale manier.DAT MOET STOPPEN!!! |
Gast |
#462013-07-02 21:21Een woord , schandalig , hoe U , politici , Ons land vertegenwoordigt [ wat heet ] en bewust , anders kun je dit noemen , naar , op alle gronden , de afgrond brengt , financieel en ook , ONS de NEEderlander als 2e rangburger behandelt . U luistert NIET naar de bevolking , op alle fronten geld blijft WEG geven , voedselbanken , WIJ , geen financieele verplichtingen kunnen vol brengen , en maar blijven luisteren naar de E.U. wij ZIJN geen BAAS in ONS land ,Per direct , of zo snel mogelijk UW ontslag indienen , WIJ zijn het ZAT !! |
Gast |
#472013-07-03 06:53Het is belachelijk hoe wij uit gemolken worden. Door het kabinet je werk je eigen kapot en je houd niks over Ieder dubbeltje moet je om draaien. Ze maken alles kapot De ouderen die Nederland hebben op gebouwd worden vergeten En financiël kapot gemaakt zoals de rest van het Nederlandse volk Rutte en Samson moeten lekker weg met hun hele benden van ellende . |
Gast |
#492013-07-03 07:34als we al het geld wat er nu wordt uit gegeven aan het buitenland in eigen land houden , kunnen wij weer normaal leven.en "wij" (de regering)zijntoch zo gek van Amerika ???? laten ze hier maar ook maar de grenzen afsluiten.NEDERLAND VOOR DE NEDERLANDERS, ALS IK EEN BUITENLANDER WIL ZIEN GA IK WEL OP VACANTIE. |
Gast |
#50 Re: Mag ik aangifte doen tegen spelling2013-07-03 07:35#2: Crackass - Mag ik aangifte doen tegen spelling jet????? ha ha ha...... Wat erg dit! |
|
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Respecteer de euthanasiewet
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Kortsnuiten Blijven Bestaan
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
1510 Gemaakt: 2024-11-23
Flexwoningen op het korfbalveld Yerseke NEE!!!
349 Gemaakt: 2024-12-21
Lili & Marleen
197 Gemaakt: 2024-12-22
Red wijkschooltje Sint-Norbertus en geef onze kinderen een toekomst!
231 Gemaakt: 2024-12-18
Petitie tegen betaald parkeren in Amstelveen
5585 Gemaakt: 2024-11-15
Voor een landelijk vuurwerkverbod, behalve op vaste plekken.
68 Gemaakt: 2024-12-25
Respecteer de euthanasiewet
7822 Gemaakt: 2024-11-02
Counselors zijn kwaliteitseisen zat van CLBPS & SPS !
651 Gemaakt: 2024-12-11
Teken deze petitie! We willen geen McDonalds op de Veluwezoom, aan de bosrand Velp-Rheden
15544 Gemaakt: 2024-01-31
Bezwaarschrift betreffende 2024 Immoment WLO BKL52
35 Gemaakt: 2024-12-15
Pumptrack in joure
130 Gemaakt: 2024-12-19
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
65281 Gemaakt: 2023-01-17
Steun familie babayants
5108 Gemaakt: 2024-07-11
Verkeersveiligheid Groot Zonnehoeve
110 Gemaakt: 2024-12-10
Stop de Plaatsing van een Windturbine in Kampveld – Teken de Petitie!
156 Gemaakt: 2024-12-10
Kingsland Waardamme moet Blijven!
388 Gemaakt: 2024-11-29
Help mee om het Openluchttheater Valkenburg open te houden!!
5934 Gemaakt: 2024-11-10
Kortsnuiten Blijven Bestaan
1769 Gemaakt: 2024-10-23
Laat chinastraat leven!
5433 Gemaakt: 2024-11-26
Extra maatregelen tot openen tattoozaak
38 Gemaakt: 2020-02-23