Aangifte tegen rutte/en overheid

Quoted post


Gast

#80

2013-07-03 13:54

Ik zou dit het liefst willen negeren nadat ik klaar ben met lachen, maar ik moet toch even zeggen dat dit kolder is. Ik hoop van harte dat de mensen die deze petitie steunen dat ook snappen :). Zo niet, nog heel veel succes met deze lachwekkende onderneming!

Reacties

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2013-07-03 15:58:28



Gast

#87 Re:

2013-07-03 16:52:25

#80: -

Gast nr. 80....Mischien bent u een persoon met een heel goed salaris , ja dan maak je je niet druk,....nog niet!!

Maar wellicht geniet u al heel  lang van een uitkering, ja dan heb je je nog nooit ergens om druk gemaakt!

Want het respect voor mensen die onder het beleid van deze regering erg te lijden hebben is bij u ver te zoeken!

Niets doen is geen optie!!!


Gast

#156 Re:

2013-07-09 08:12:03

#80: -

Dus u bent wel tevreden met de regering?

U ziet niet dat heel veel mensen hier genoeg reden hebben om te reageren?

Geef dan eens een paar  voorbeelden op besluiten die genomen zijn door dit kabinet waar u achter staat.

Wij hebben het persoonlijk niet slecht maar dat betekent niet dat ik als Nederlander niet solidair kan zijn met de mensen die het wel moeilijk hebben, en de leugens van rubbere rutte zat zijn.

En voor de grammatica politie langs komt, ik doe bewust voor bepaalde personen geen hoofdletter geven, omdat de persoon in kwestie dat in mijn ogen niet verdient.