De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven

Quoted post

Gast

#2177 Wat is tegenwoordig nog Rechtvaardig

2013-10-03 20:32

Ben zelf sinds 2010 ZZP,er.Ben vanuit reintregratie proces van uwv in de Thuiszorg terecht gekomen,heb daar 1 jaar gewerkt,maar organisatie ging failliet,gingen over naar andere organisie,na half jaar vlogen wij eruit,de clienten van ons hielden ze uiteraard.
Ben toen Zelfstandig geworden,wat mij uitstekend bevalt.ik ben met 28 jaar erachter gekomen dat ik reuma heb,en sinds vorig jaar heb ik ook nog COPD.Kan echter mijn werk goed doen,ben zelden ziek.
Ik bouw geen pensioen op ,ik wordt niet geaccepteerd bij verzekering voor arbeidsongeschiktheid,als ik ziek wordt of een ongeluk krijg kan ik dus mijn handje gaan ophouden,waar ik niet op sta te springen.
Ik probeer dus wat geld te sparen voor mijn oude dag,of als ik echt niet meer kan werken.
Nu willen ze dat ook nog afpakken,waar moet dat naar toe hier in Nederland,onbegrijpelijk.
Dat ze blij zijn dat een chronisch Zieke nog zo meedraait op de arbeidsmarkt op haar 50 te.
Ik ben heus niet de enige die er zo voor staat,voor ons is ZZP,er de enige kans om werk te vinden,want een werkgever pakt echt geen chronisch Zieke aan.Sociaal landje leven we toch he

Reacties

Gast

#2178 Re: Wat is tegenwoordig nog Rechtvaardig

2013-10-03 22:14:49

#2177: - Wat is tegenwoordig nog Rechtvaardig 

Je hebt helemaal gelijk!!!!