Geen Mega Windmolenpark te Horendonk

Quoted post

p

2013-10-07 06:43

Geachte Joris .p?
Landschappelijk waardevol agrarisch gebied is Geen natuurgebied, het stiltegebied op horendonk daar loopt ook een grote drukke baan door? Windmolens planten waar ze thuishoren is in gebieden met gunstige wind anders moeten er nog veel meer gezet worden en dat is moeilijk als iedereen reageert groen moet maar niet in mijn achtertuin en een hoop flauwe argumenten aanhaalt. Toen de eerste windmolens aan de kust en in de zee werden gepland kwam er ook veel protest van de kustbewoners het ging echter enkel over het uitzicht, wat hier op Horendonk DE reden van protest gaat zijn. Met wat verdraagzaamheid verdwijnt er ook veel afgunst.
Groene stroom door windmolens in je achtertuin lijkt mij stukken menselijker dan bio-energie centrales die CO uitstoten en een hele hoop hout nodig hebben, of vergisters waar zoveel voeder/voedsel in gaat, om maar te zwijgen over de bio-ethanol productie waar hele Boten tarwe, maïs en andere hoogwaardige granen in gaan om hier een gsm op te kunnen laden en aan de andere kant stijgen de voedselprijzen. We kunnen er ook een ethisch debat over voeren.

Reacties

Gast

#14 Re:

2013-10-07 17:21:18

#13: p - Daar geef ik je volledig gelijk in! Windmolens is een van de beste mogelijkheden om veel duurzame energie te produceren.

Gast

#83 Re:

2014-01-01 18:12:38

#13: p -  

Tja, misschien toch maar eens even over de grens kijken? Lijkt me slim. De wereld stopt niet aan de Nederlandse grens. En daar net over ligt wel over heel de lijn stiltegebied en natuurgebied. En die industriële monsters zijn gepland OP de grens.

Gast

#157 Re:

2014-03-02 12:04:28

#13: p -

Waar woont u?

Ergens waar je geen windturbines kan horen waarschijnlijk. Anders kraam je zo geen onzin uit!