Overleg ipv eenzijdige beslissing over kinderopvang graag!

Quoted post

Gast

2013-10-18 08:41

Dit is inderdaad niet mens maar kindonwaardig!

Zeker als je weet dat de kinderopvang in Viversel volledig is uitgerust en letterlijk (!) slechts peanuts kost aan het OCMW. Kortzichtigheid van het OCMW bestuur en ik ben blij dat men via deze weg een manier heeft gevonden aan de ouders en sympathisanten om een duidelijk bericht te geven naar het OCMW en de gemeente.
Hopelijk zijn er dan ook zoveel mogelijk mensen die zich NU uiten want ik heb de indruk dat vele denken de verhuis van Viversel naar Bolderberg te verwaarlozen is maar wat als je kind gestuurd zal worden naar Heusden of Zolder omdat Bolderberg ook te weinig opvangplaatsen gaat hebben? (En dit zit er jammer genoeg aan te komen als volgende stap...)

Proficiat aan de initiatiefnemers!

Reacties

warm hart voor kids

#5 Re:

2013-10-18 10:00:54

#4: -

Denk je werkelijk dat de opvang het ocmw peanuts kost!?

Ik kan je verzekeren dat dat niet zo is. Trouwens .... besef je wel dat de gemeente jaarlijks heel wat moet bijpassen voor deze opvang!? En van wie denk dat dat geld komt!? Van AL de inwoners van Heusden-Zolder! Ook van diegene die geen kinderen hebben of die er wel hebben maar geen gebruik maken van die opvang. Als jij, jullie willen dat de opvang blijft bestaan gaan jullie er ook mogen voor betalen. Dan gaat je dat meer dan het dubbel kosten, het drievoudige is dan zelfs nog niet voldoende!

Als jullie bereid zijn om die som te betalen denk ik wel dat er opvang kan blijven bestaan in Viversel en Eversel!