Petitie tegen zinloos geweld voor Genkenaar Claudio Coppola +

Quoted post

Gast

2014-01-05 17:28

ok, ik begin er een beetje genoeg van de krijgen met die hele Claudio-hetze. Ik vind het ook erg dat dit allemaal gebeurd is, en als ik de klok kon terugdraaien dan deed ik dat hoogst persoonlijk. Maar ik zie nergens de juiste toedracht staan. Feit is dat Claudio één (1) mep heeft gehad, en zeer ongelukkig is neergekomen. Met de vuist, niet met een ijzeren buis!

Reacties

Gast

#312 Re:

2014-01-05 18:42:06

#306: -

1 mep zeg jij dat kan niet kloppen met de operaties die er aan zn hoofd zijn gedaan dan had ie nog wel geleeft.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-01-05 18:44:50

Laura

#315 Re:

2014-01-05 18:47:18

Makkelijk hé, zo leugens verkondingen met als gebruikersnaam 'gast' .. ge moest u schamen. Waarschijnlijk zat gij daar ook .. en hebt ge ook niks gedaan om hem te helpen.
ge moest u schamen, claudio-hetze ..krijgt gij het maar eens thuis, en als ge dan te veel van u oren maakt, dat mensen dat ook maar eens tegen u zeggen, idioot.

Jette

#323 Re:

2014-01-05 21:01:21

1 mep zeg jij en met de vuist, niet met een ijzeren buis en zeer ongelukkig neer gekomen...ik vraag mij af hoe jij dat allemaal zo goed weet...en hoe verklaar je dan dat Claudio zijn schedel op 3 plaatsen gebarsten was! Het is te hopen voor jou dat je zelf nooit met zulke gruwelijke feiten geconfronteerd wordt want elk jaar opnieuw moet Claudio zijn familie het intense verdriet opnieuw doormaken op oudejaarsavond terwijl andere mensen zich klaar maken om te feesten...Ik hoop dat diegene die verantwoordelijk is voor deze laffe daad, eindelijk de waarheid gaat vertellen zodat zijn familie tenminste weet wat er met hun zoon en broer gebeurd is op die fatale nacht!

latifa

#341 Re:

2014-01-06 15:20:25

Waarom dan niet dadelijk de hulpdiensten bellen als er toch nix te verbergen was? De wetsdokter zal na de autopsie uitslagen wel een reconstructie kunnen maken dus dan weten wie een potje zevert.
Heeft iemand u nooit geleerd om gewoon respectvol te spreken over mensen die er niet meer zijn en anders bakkes toe? Twee ouders hebben hun  zoon verloren, hij was ook een broer, vriend, neef...ik hoop dat die hetze zo lang duurt tot er echt gerechtigheid zegeviert en ieder die daar aanwezig was zijn verantwoordelijkheid opneemt en spreekt... Want geloof me als je hier geen verantwoording aflegt leg je die voor de Schepper af. Je weet toch dat een vrouw naar de hel ging omdat ze een kat liet sterven dus trek uw conclusies zelf maar. het is al erg genoeg dat iemand ei zichzelf moslim noemt zo een gokcafé opent wat compleet haram is en dan nog doen alsof uw neus bloedt als uw buurman op de stoep gewond licht pfff mensen hebben geen geweten meer bah voor wie een ziel doodt (…) is het alsof hij alle mensen doodde; en voor wie een leven redt, het is alsof hij alle mensen deed leven…”(Edele Koran, 5:32) en btw er staat nergens turkse marokkaanse italiaans katholieke islamtische ziel er staat enkel ziel...En nog iets aan iedereen die samenspant op de dag des oordeels hebt ge nix aan elkaar dat weet ge toch he nu indekken en dan allemaal schuldig...

Gast

#428 Re:

2014-01-09 00:49:46

Lieve Bijnens uit genk, ga je het dan echt nooit afleren? dit is een petitie Voor Claudio en trienen zoals jij die eerst op  facebook net dezelfde boodschap plaatsen en daarop al worden aangesproken ,en dan hier ook nog eens hetzelfde doen,mss had je eerst de petitie eens moeten lezen,je maakt hier nogmaals geen vrienden mee dus bij deze,je stem wordt verwijderd,wij steunen claudio ,geen cafe vol getuigen die alles proberen te doen lijken op een ongelukkig voorval,ik hoop voor jou dat dit nooit met je zoon,je broer of je neef gebeurd want dan zou je wel anders praten,je stem wordt verwijderd en met plezier ingenomen door andere mensen die wel solidair zijn met de overledene en zijn familie,dom dom dom van je ...game over,doe tuncay de groeten van ons okee?

Gast

#446 Re:

2014-01-09 18:36:16

met de vuist hahaha!daar waren ze te laf voor om met de vuist te vechten,het is bewezen met een hard voorwerp en geen vuist!!!en meerdere slagen op zn hoofd en stampen en verwondingen.............dus houw uw mond als je van niets weet!!!en een voorbijganger heeft hulpdiensten verwittigd,stelleke onnozelaars!!!!