Dorpsfeest op Schiermonnikoog: ophangen van een haan

Quoted post

Gast

2014-06-07 04:41

Gaan jullie nu serieus een haan vergelijken met een mens? Dat is echt ongelofelijk dom en verschrikkelijk onredelijk. Zo'n beest heeft daar heus niet veel last van en kan daar niet eens over nadenken, want die beestjes hebben alleen maar een intinct. Hang mij daar trouwens maar in zo'n mand daarboven, word ik ook nog lekker bruin en hoef ik lekker niks te doen. Jullie gaan echt veel te ver met jullie reacties hier en jullie overdrijven echt te veel. Ik had gehoopt de tegenwoordige mens wat slimmer te hebben dan dit zootje zogenaamde 'dierenliefhebbers'

Reacties

Gast

#1074 Re:

2014-06-07 07:58:37

#1048: -

Een haan hoeft niet vergeleken te worden met een mens in deze petitie. Hij wordt juist gezien als een dier met instinct! Dat maakt het nu juist zo gruwelijk. Een haan met instinct hoor rond te rennen buiten, niet daar te hangen! Hij gaat dood in die hitte..dat is gewoon een feit! en dan komt dat door de mens! Daar is niets natuurlijks of instinctiefs aan. Walgelijk als je zo simpel in elkaar zit. En dan durf jij te spreken over intelligentie van de hedendaagse mens? Jouw EQ en IQ hebben daar in ieder geval niets mee te maken. Hoe dom kun je zijn. Een verschrikkelijk voorbeeld voor kinderen om je heen als je zo als een simpele boer denkt. Schaam je.

Marleen

#1108 Re: Dus jij kan beoordelen dat die haan daar niet veel last van heeft? Ben jij paranormaal begaafd?

2014-06-07 09:55:41

h
Marleen

#1110 Re: Inderdaad dieren hebben een instinct. Dus die zal er koste wat kost uit die mand willen wat dus

2014-06-07 09:58:12

Gast

#1149 Re:

2014-06-07 11:31:17

Ik hoop echt dat ze jou ophangen in een te kleine kooi daar hoog in de boom voor 3 dagen!!!! Alleen nat brood kan je krijgen, Jij denkt lekker niets doen en bruin bakken, Wat ben jij dom zeg, Ik denk dat je het niet eens een halve dag uithoudt!!!! Een dier is ook een wezen, heeft gevoel en dat is iets wat ik van jou niet kan zeggen. De mensen daar op dat eiland moeten zich doodschamen om deze zogenaamde traditie door te zetten in deze tijd. Allemaal achterlijk daar in de tijd achtergebleven. Ga lekker zelf in de hoogste boom zitten maar zet er geen weerloos doodsbang dier in een kooi in!!!

Dierenbeulen zijn het!!!! En jij spoort ook niet!!

Gast

#1159 Re: blijkbaar kan jij ook niet nadenken met zo'n bekrompen geest!

2014-06-07 11:49:46