Dorpsfeest op Schiermonnikoog: ophangen van een haan

Quoted post

Erfgoed

#1358 Haan

2014-06-08 18:30

Linkse rakkers hou eens op met dat gezeik! Van jullie moeten we al ons erfgoed weg gooien!

Reacties

Gast

#1359 Re: Haan

2014-06-08 18:34:18

#1358: Erfgoed - Haan

Ja, de rest van Nederland is met de tijd meegegaan en zijn gaan paalzitten. Jullie zijn blijven hangen in de middeleeuwen. Ga toch door met je erfgoed. Schaam je.

Gast

#1361 Re: Haan

2014-06-08 18:53:07

misschien kun jij de plek van de haan innemen?

jij kunt nog roepen dat je dorst hebt....

Somebody74

#1369 Re: Haan

2014-06-08 21:32:13

Leuk erfgoed...NIET. Hey, hallo, tis wel dierenmishandeling hoor!!! Waar is jullie gezonde verstand gebleven? Dit zijn wrede praktijken uit de Middeleeuwen. Niet dat ik jullie erfgoed wil afpakken maar er zijn ongevraagd levende wezens (dieren) in betrokken en dan ligt zoiets wel even wat anders. Ja, mensen gingen/gaan paalzitten vroeger/nu i.p.v een dier te gebruiken, dat is een goed alternatief. En dar kiezen mensen voor.Die arme haan is doodsbang en heeft er niet om gevraagd.

Denk nog maar eens na of dit 'leuke erfgoed' van haantje in de mast hangen wel kan of zo normaal is. Zou JIJ daar dagenlang willen zitten in een krap mandje bijna zonder water of eten? Denk je dat het anders is voor een dier omdat het 'maar een dier is'? Die arme beesten weet niet wat ze overkomt en geloof me maar; ze voelen net zo goed als jij en ik ANGST

Flikkeropbeulen

#1371 Re: Haan

2014-06-08 21:38:16

Zeik niet man. Heeft niks met Links of Rechts te maken maar wel alles met dierenmishandeling! Anno 2014 doe je dit soort dingen niet meer, iedereen weet dat zoiets beslist niet leuk is en zo'n dier heeft nergens om gevraagd. Denk je nou werkelijk dat het arme beest geen pijn, angst of wat danook maar kan voelen? Nou, dan vergis jij je!!

Maar goed, al die inteelt op dat achterlijke k*t-eiland heeft de hersenen van de bewoners goed aangetast lezen we wel in de kranten en op de Social Media. Echt stelletje primitievelingen; schaam je