Steun de aangifte tegen de doofpotters in de Vaatstra-zaak

Quoted post

Dave

2014-06-19 21:04

ach ach ach.. zucht
hoe moet je door zo'n muur heen? Ongelooflijk. Het dna-PROFIEL van de dader is al jaren bekend. Dat PROFIEL is getoetst aan eerdere verdachten. Er is dus geen ruimte om in een latere fase een ANDER profiel te gaan toetsen aan een verdachte, omdat die eerdere onderzoeken opvraagbaar zijn. Met andere woorden: een OM moet ontzettend oliedom zijn om de gok te willen nemen om op die manier de boel te bedonderen. Is dat nu echt zo moeilijk te snappen?

"Is er een fysieke contra-expertise uitgevoerd?"
Nee-hee! Er is een secondaire expert geraadpleegd. Een contra-expertise is niet "ontzegd", maar zou sowieso hetzelfde resultaat opleveren. Is dat nu echt zo moeilijk te snappen?

"Ten overvloede wijs ik er op dat de vraag was waarom Richard Eijkelenboom bij het NFI vertrokken is? Dat heeft niets met de Vaatstra zaak te maken maar alles met het OM."

Als je niet kan aangeven op welke manier deze meneer concreet de zaak Vaatstra vervalst zou kunnen hebben dan is het dus irrelevant. QED. Kom maar met je hypothese, dan ga ik daar op in. We hebben het over de Vaatstra-zaak.

"Het is leuk dat je mijn naam weet, geeft je dat een "bepaald" genoegen?"
Nee hoor, maar je weet toch dat het Wim's expliciete wens is dat je met je eigen naam reageert? Het was een proefballonnetje trouwens, maar dank je voor de bevestiging! :)
(jij was dus dat mannetje waarover DonQiujotte zich zo boos maakte dat ie ergens met naam werd genoemd, om vervolgens te laten zien dat hijzelf dat dan ineens wél mocht; dat vermoedde ik al, maar wist niet meer zeker. Don't worry. Ik ga niks openbaar maken hoor. Laat dat soort fratsen maar aan Wim over.)

Reacties

They Knew

#278 Re:

2014-06-19 21:13:13

#275: Dave -

Ach, kom jij van swapichou? De vrijdagmiddagborrel, nou snap ik je wartaal.