Steun de aangifte tegen de doofpotters in de Vaatstra-zaak

Quoted post

Vuur

#357 Re: Re: Re: Waarom Dankbaar onbetrouwbaar is

2014-06-23 21:09

#355: Mark vd Illuminati - Re: Re: Waarom Dankbaar onbetrouwbaar is Ja vast, maar quoten doe je vooralsnog niet, dat noemen we ook wel bluf :-P

Je toont wederom aan dat je het boek niet gelezen hebt. Het is onmogelijk om 512 pagina's boek te quoten. Het boek toont in zijn geheel aan dat Jasper Steringa onschuldig is. Dus draai ik het om.... ga het boek lezen en leg jouw vingertje dan eens op de zere plek...... waar is het boek onjuist... Als jij één onjuistheid kan aantonen in het boek krijg je voor mij 3.525 euro (jouw bruto maandloon gok ik). Daar mag je me aan houden en niet alleen jij maar iedereen die meeleest.

Resumé.... lees het boek... toon aan dat er onwaarheden instaan en Jasper zit terecht vast.

Maar iedereen die het gelezen heeft zegt hetzelfde...... Jasper Steringa is onschuldig.....

Reacties

Mark vd Illuminati

#360 Re: Re: Re: Re: Waarom Dankbaar onbetrouwbaar is

2014-06-23 22:47:21

#357: Vuur - Re: Re: Re: Waarom Dankbaar onbetrouwbaar is (1) Je toont wederom aan dat je het boek niet gelezen hebt. Het is onmogelijk om 512 pagina's boek te quoten.

(2) Het boek toont in zijn geheel aan dat Jasper Steringa onschuldig is. Dus draai ik het om....

(3) ga het boek lezen en leg jouw vingertje dan eens op de zere plek...... waar is het boek onjuist... Als jij één onjuistheid kan aantonen in het boek krijg je voor mij 3.525 euro (jouw bruto maandloon gok ik). Daar mag je me aan houden en niet alleen jij maar iedereen die meeleest.
Resumé.... lees het boek... toon aan dat er onwaarheden instaan en Jasper zit terecht vast.
Maar iedereen die het gelezen heeft zegt hetzelfde...... Jasper Steringa is onschuldig.....

1. Hoeft ook niet, je kan vast goed kort samenvatten waaruit blijkt dat het dna bewijs en de verklaring van Jasper S.  niet kloppen

2. Goh wat een verassing, een poging tot omkeren van bewijslast, jij kan jouw stelling niet onderbouwen dus verwacht je dat ik jouw niet onderbouwde stelling ontkracht. Ja daaaag :-P

3. Dat is makkelijk verdiend, het boek ontkracht nergens het dna bewijs en heeft geen aantoonbare verklaring voor de bekentenis van Jasper S. en bij deze bewijs ik dat doordat jij geen quote kan geven uit het boek waaruit het tegendeel blijkt ;-)

Maar om één of andere manier vermoed ik dat jij nu gaat draaien en gaat terugkrabbelen :-P