Steun de aangifte tegen de doofpotters in de Vaatstra-zaak

Quoted post

Mark vd Illuminati

#419 Re: Re: Re: Re:

2014-06-30 12:15

#398: Mark vd Illuminati - Re: Re: Re: als Wim Dankbaar stelt: "Ons doel is om deze verklaringen via het boek en media bij de gewone mensen te krijgen." Dan lijkt het me toch geen enkel probleem om het in zijn totaliteit online te zetten, tenminste als het verspreiden van de verklaringen belangrijker is dan financieel gewin ;-)


Grappig ik daag Wim Dankbaar hier uit om het boek gewoon online te zetten... Het feit dat Wim Dankbaar niets doet, terwijl hij wordt beschuldigt dat hij geld verdienen over de rug van nabestaanden belangrijker te vinden dan waarheidsvinding, is natuurlijk alleszeggend. ;-)

Reacties


Gast

#420 Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-01 12:45:38

#419: Mark vd Illuminati - Re: Re: Re: Re:

Tja, wij weten inmiddels allemaal dat jij bent aangesteld om "uit te dagen". Maar waarom wil je wel dat het boek gratis op internet wordt gezet als het volgens jou volstaat met flauwekul? Wil jij er op een goedkope manier achterkomen dat het verhaal toch anders in elkaar steekt dan wat jou meesters je influisteren? Is het jou geen €22,90 waard om te lezen hoe de democratische rechtsstaat wordt verkracht? Waarom wil jij dat de democratische rechtsstaat wordt verkracht? Ben jij geen democraat?

Wim Dankbaar

#421 Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-01 12:55:20

#419: Mark vd Illuminati - Re: Re: Re: Re:

Ik heb 5 jaar lang belangeloos en onbezoldigd geïnvesteerd in het naar boven brengen van de waarheid. Nu haal ik wat van die investering terug met een boek, dat niemand verplicht is om te kopen. Niet over de rug van nabestaanden, maar over de rug van een misdadig, liegend, frauderend justitie. Voor mij een een nobele missie, maar trollen als "Mark "geven er altijd wel weer een andere spin aan.

Dat sommigen van die nabestaanden beter kunnen leven met dat bedrog, hun dochter en zusje's nagedachtenis liever eren met een leugen, daar heb ik geen invloed op. Wel constateer ik dat het bijzonder opmerkelijk is dat ze een boek willen verbranden en de schrijvers willen stenigen, terwijl elke lezer zegt: Eindelijk de waarheid en duidelijkheid!

Sommige nabestaanden willen die duidelijkheid blijkbaar niet.

Merkwaardig is ook dat "Mark" de Godganse dag bezig is met Dankbaar en zijn boek, dat hij maar niet wil lezen.