Steun de aangifte tegen de doofpotters in de Vaatstra-zaak
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Steun de aangifte tegen de doofpotters in de Vaatstra-zaak.
Webcare |
#401 Re: Re: Re: Re: Re:2014-06-26 14:32#400: Truthseeker - Re: Re: Re: Re: Ik kan me nog herinneren dat Wim fel gekant was tegen het bevolkingsonderzoek op DNA verwantschap. Hij was doodsbenauwd, dat al zijn werk voor niets bleek te zijn en toen dat al snel bewaarheid werd, was hij even rustig. Blijkbaar kon hij toch geen afscheid nemen en zijn ongelijk wegdrinken. Een verstandig, weldenkend mens had zijn teleurstelling verwerkt en de handoek in de ring gegooid. |
Gast |
#4022014-06-26 15:42Ach, wees blij dat een aantal mensen toch is doorgegaan met onderzoek. Wie weet trekt men (politie, justitie) er lering uit en heb jij daar ook 'profijt' van als jouw kind wordt vermoord. |
Gast |
#4032014-06-26 19:27Als er mensen bij de moord betrokken zijn maar omdat ze z.g hoge functies bekleden er alles aan wordt gedaan dit in de doofpot te stoppen en er iemand onschuldig voor hun gepleegde daden in de gevangenis zit moet deze zaak in het nieuws blijven tot de echte daders geen kant meer op kunnen en stikken in hun eigen gesponnen web. |
Gast |
#404 Wim Dankbaar2014-06-26 19:56Wim Dankbaar: Gooit privé mails op internet terwijl toegezegd dat niet te doen. Kijkt stiekem in iemands emailbox en stuurt emails met priveinfo door. Tegen de wens van de familie toch doorgaan met het uitbrengen van een boek over hun vermoorde dochter. Herhaaldelijk onnodig de verkrachting in onsmakelijke seksuele termen beschrijven. Claimen zeker te weten dat de moeder wel wil dat Wim doorgaat, maar geen bewijs daarvoor kunnen aantonen. Vader en broers van vermoorde dochter/zus voor van alles en nog wat uitmaken. Iedereen die hem tegenspreekt voor trol uitmaken. Wil een getuige niet met hem spreken, dan ongefundeerd beschuldigen. Allerlei betrokkenen op internet zwartmaken en als ze dan geen aangifte doen dit beschouwen als bewijs van schuld. etc. |
Vuur |
#405 Re: Wim Dankbaar2014-06-26 22:14#404: - Wim Dankbaar Claimen zeker te weten dat de moeder wel wil dat Wim doorgaat, maar geen bewijs daarvoor kunnen aantonen. Ik claim zeker te weten dat Maaike Terpstra wil dat Wim doorgaat. Ik claim dat ik toestemming heb van Maaike Terpstra om haar échte dagboek online te zetten en wel hier: http://vuur01.wordpress.com/2013/11/03/dagboek-moeder-marianne-vaatstra/ Ik claim dat ik nog nooit iets van het OM heb gehoord of van Yehudi Moskowicz .... kijk maar op mijn site... het staat er gewoon en het wordt 100-en keren per dag gedownload..... |
Vuur |
#406 Re: Re: Wim Dankbaar2014-06-26 22:19Als toevoeging: Ik claim dat de familie van Marianne Vaatstra helemaal niet lastig gevallen wordt door dit boek. Met de familie bedoel ik dan Maaike Terpstra. Ik claim dat de familie van Marianne Vaatstra wil dat de verantwoordelijken van deze verschrikkelijke samenzwering verantwoording afleggen. Juridisch waarschijnlijk niet... maar wel tegenover Jan met de Pet. De Frieze Boer, Janny uit Amsterdam-Zuid, Achmed uit Beekbergen....
|
Gast |
#4072014-06-27 08:58Gast #404 Wim Dankbaar2014-06-26 20:56 Maar als je dat verhaal nu 's even weg laat en je op de feiten richt. Dus los van 1 vd personen die deze zaak onderzoekt, alle wetenswaardigheden op een rijtje zet: wat zegt je gezonde (logisch redenerende) verstand dan? |
Peter |
#409 Re:2014-06-27 09:53#407: - Maar als je dat verhaal nu 's even weg laat en je op de feiten richt. Dus los van 1 vd personen die deze zaak onderzoekt, alle wetenswaardigheden op een rijtje zet: wat zegt je gezonde (logisch redenerende) verstand dan? Gezond verstand zegt dan dat Wim Dankbaar en co een hele hoop beweren op basis van zogenaamde getuigenverklaringen, die als het er op aan komt niet betrouwbaar aan kunnen tonen dat het verhaal van Jasper S. niet waar is. |
Gast |
#4102014-06-27 10:01@Peter :-) Probeer het nog eens en dan zonder vermelding van Wim. En ook zonder Jasper natuurlijk, want die vele getuigenverklaringen zijn natuurlijk gedaan voor Jasper in beeld kwam. ;-) (Behalve dan de verklaringen van Piet, de Leeuwarder en de Visboer) |
Peter |
#4112014-06-27 12:40Ja en? Dat de getuigenverklaringen eerder zijn gedaan wil nog niet zeggen dat ze kloppen |
truthseeker |
#412 Re:2014-06-27 12:50en dat een asielzoeker in een paar maanden tijd 30 cm groeit is natuurlijk wel geloofwaardig. lees het boek! |
Peter |
#413 Re: Re:2014-06-27 13:03#412: truthseeker - Re: en dat een asielzoeker in een paar maanden tijd 30 cm groeit is natuurlijk wel geloofwaardig. lees het boek! Je kan beter feiten lezen dan dat boek: http://www.om.nl/actueel/strafzaken/@154893/onderzoek_ali_h/ |
Gast |
#414 Re: Re: Re:2014-06-27 15:11#413: Peter - Re: Re: Je kan beter feiten lezen Whahaha. Feiten zegt ie... |
Gast |
#415 Re:2014-06-27 15:31Nee, maar het zijn er natuurlijk wel heel veel en niet van zomaar willekeurige mensen. Het zou natuurlijk wel heel toevallig zijn, als al DIE getuigenverklaringen allemaal niet zouden kloppen en die 2 van Spencer, Wietse en Jasper wel. En idd Ali; dat zoveel moeite wordt gedaan om hem niet te vinden, dat er zo gedraaid wordt om te proberen het volk wijs te maken dat het de goeie is. Daar trapt toch niemand in? Je kunt wel heel leuk die link plaatsen, maar als het OM erop gewezen wordt dat het de verkeerde is, dan vergeet je het gesjoemel met foto's en vraag je het de mensen je hem kennen. Hoe simpel kan het zijn? Je maakt jezelf toch belachelijk als je die uitleg vh OM voor waar aanneemt? |
Gast |
#4162014-06-28 16:45Ik heb geen commentaar op deze petitie. Maar ik ben het eens met de bewoording over de PARASIETEN in den haag, die ons de wet voorschrijven van onze centen,en maar doen en laten wat zij willen waar wij geen toestemming voor geven. Grijnzen op hun arrogante tronie of het er in geramd is,oplichters,dieven,leugenaars, teveel betaalde NIETSNUTTEN. |
Gast |
#4172014-06-29 01:58woon in Brazilie en heb jullie boek besteld maar nog niet ontvangen, echter ook zonder het boek te hebben gelezen is het door alle door jullie al jarenlang aangedragen bewijs overduidelijk dat dit een gigantische justitiedoofpot is. vlg mij om reden dat de elite van Ned hierbij is betrokken. hoe dan ook de belangen zijn blijkbaar zo groot dat werkelijk alles uit de kast wordt gehaald om de werkelijke toedracht van deze moord in de doofpot te houden. verder wijst alles er op dat de ex SG van justitie een hele dikke vinger in deze pap heeft. wens jullie alle sterkte en uithoudingsvermogen toe in deze ongelijke strijd tegen een totaal gecorrumpeerde justitie. dat uiteindelijk de waarheid mag zegevieren, ook in de zaak Joris Demmink, want dat slaat werkelijk alles. |
Wim Dankbaar Gast |
#418 Re:2014-06-30 11:22Hoe heb je het boek besteld? Bij ons rechtstreeks? Of via Bol? Ingeval van rechtstreeks mail dan even naar dank@xs4all.nl
|
Mark vd Illuminati |
#419 Re: Re: Re: Re:2014-06-30 12:15#398: Mark vd Illuminati - Re: Re: Re: als Wim Dankbaar stelt: "Ons doel is om deze verklaringen via het boek en media bij de gewone mensen te krijgen." Dan lijkt het me toch geen enkel probleem om het in zijn totaliteit online te zetten, tenminste als het verspreiden van de verklaringen belangrijker is dan financieel gewin ;-)
|
Gast |
#420 Re: Re: Re: Re: Re:2014-07-01 12:45#419: Mark vd Illuminati - Re: Re: Re: Re: Tja, wij weten inmiddels allemaal dat jij bent aangesteld om "uit te dagen". Maar waarom wil je wel dat het boek gratis op internet wordt gezet als het volgens jou volstaat met flauwekul? Wil jij er op een goedkope manier achterkomen dat het verhaal toch anders in elkaar steekt dan wat jou meesters je influisteren? Is het jou geen €22,90 waard om te lezen hoe de democratische rechtsstaat wordt verkracht? Waarom wil jij dat de democratische rechtsstaat wordt verkracht? Ben jij geen democraat? |
Wim Dankbaar |
#421 Re: Re: Re: Re: Re:2014-07-01 12:55#419: Mark vd Illuminati - Re: Re: Re: Re: Ik heb 5 jaar lang belangeloos en onbezoldigd geïnvesteerd in het naar boven brengen van de waarheid. Nu haal ik wat van die investering terug met een boek, dat niemand verplicht is om te kopen. Niet over de rug van nabestaanden, maar over de rug van een misdadig, liegend, frauderend justitie. Voor mij een een nobele missie, maar trollen als "Mark "geven er altijd wel weer een andere spin aan. Dat sommigen van die nabestaanden beter kunnen leven met dat bedrog, hun dochter en zusje's nagedachtenis liever eren met een leugen, daar heb ik geen invloed op. Wel constateer ik dat het bijzonder opmerkelijk is dat ze een boek willen verbranden en de schrijvers willen stenigen, terwijl elke lezer zegt: Eindelijk de waarheid en duidelijkheid! Sommige nabestaanden willen die duidelijkheid blijkbaar niet. Merkwaardig is ook dat "Mark" de Godganse dag bezig is met Dankbaar en zijn boek, dat hij maar niet wil lezen. |
Gast |
#422 Re: Re: Re: Re: Re: Re:2014-07-01 20:24#421: Wim Dankbaar - Re: Re: Re: Re: Re: "Ik heb 5 jaar lang belangeloos en onbezoldigd geïnvesteerd in het naar boven brengen van de waarheid. Nu haal ik wat van die investering terug met een boek, dat niemand verplicht is om te kopen." Alsof dat het rechtvaardigt, niemand heeft jou verplicht of gevraagd om er 5 jaar lang mee bezig te zijn toch? Zou het zelfde zijn als ik na 5 jaar vrijwilligerswerk(wat ik doe) ineens ga claimen recht op een kleine vergoeding te hebben. Evengoed mag je natuurljk gewoon geld "terug"verdienen met een boek, maar verpak het ajb niet alsof je er recht op hebt. Ik ben wel nieuwsgierig of en in welke media nu een item/artikel komt over jullie boek. Schiet dat al op? |
Webcare |
#423 Re: Re: Re: Re: Re: Re:2014-07-02 06:08#421: Wim Dankbaar - Re: Re: Re: Re: Re: Nu je je keutel hebt gelegd zal het alleen maar stil worden. We zullen er verder niets meer over horen. Je aanhang raakt al een beetje gefrustreerd. Ga je de 300 ondertekeningen nog halen? Denk het wel, maar veel meer zullen het er niet worden.
|
Vuur |
#424 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2014-07-02 13:22#423: Webcare - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ga je de 300 ondertekeningen nog halen? Denk het wel, maar veel meer zullen het er niet worden. Dat zegt genoeg over wat voor staat Nederland verkeerd. Ieder land krijgt de leiders en het systeem dat het verdient. Zolang de meerderheid onbewust is of ongeinteresseerd is in wat er werkelijk speelt zal alles blijven zoals het was. Maar als het jouw dochter of nichtje of vriendin overkomt wat Marianne is overkomen........ kom je er niet mee weg met: Wir haben es nicht Gewusst..... Sweet dreams |
Teun Jansen |
#425 analyse2014-07-02 13:44Na ruim 2 weken is het aantal handtekeningen de 300 nog steeds niet overstegen. Heel opvallend, maar dat is niet het enige wat je uit deze enquete kan concluderen. Je kan veel afleiden uit het snelle verloop van het aantal mensen per dag dat tekende: meer dan de helft van de handtekeningen werden binnen 24 uur geplaatst, daarna zakt het enorm snel in. Bij kwesties die echt maatschappelijk leven zie je een andere curve; daar ligt de piek niet bij het begin, maar neemt het aantal handtekingen toe naarmate de enquete meer gedeeld wordt, totdat een verzadigingspunt bereikt wordt, en dan neemt het weer geleidelijk af. Je kan dus overtuigend afleiden uit deze enquete dat je hier te maken hebt met een kleine hechte groep die vrijwel uitsluitend met elkaar communiceert, dat deze groep heel makkelijk bereikbaar is voor de leider(s), en dat ze vrijwel ogenblikkelijk gehoor geven aan een oproep van deze leider(s). Last but not least valt heel erg op dat slechts een heel klein percentage van de ondertekenaars uit Friesland aanwezig is. De geblufte getallen over oplagecijfers, de uitgesproken opvattingen dat "iedereen die het boek leest overtuigd raakt" en "dat het boek heel erg leeft in Friesland" ten spijt: deze enquete laat de realiteit zien. De realiteit is dat dit boek weliswaar op handen wordt gedragen door een klein clubje fanatici, maar dat degenen die het boek hebben gekocht en gelezen helemaal niet "overtuigd" zijn, domweg omdat ze vóórdat ze het boek lazen al rotsvast overtuigd waren van de opvattingen die in het boek worden verkondigd. Ik ben erg blij met deze enquete en het beeld dat daaruit spreekt. En hoe vervelend dit fantieke gedram ook is voor de familie Vaatstra, in ieder geval blijkt hier eenduidig uit hoe klein het clubje idioten is. Ik hoop dan ook dat ze de rationaliteit zullen vinden om zich niet te makkelijk te laten provoceren door de schrijvers van dit boek; ze zouden zich alleen maar zelf in de vingers snijden. |
|
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
Respecteer de euthanasiewet
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
64393 Gemaakt: 2023-01-17
Help mee om het Openluchttheater Valkenburg open te houden!!
5050 Gemaakt: 2024-11-10
Respecteer de euthanasiewet
4746 Gemaakt: 2024-11-02
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
407 Gemaakt: 2024-11-09
JA, voor het BEHOUD van uw NMBS-seniorenbiljet - 19 november '24 om 11.30u (station OOSTENDE)
3510 Gemaakt: 2023-04-12
EVMC moet blijven bestaan op de huidige locatie!
775 Gemaakt: 2024-11-07
Stop de fusie tussen het DBC en de Triade/Atlas College
1004 Gemaakt: 2024-02-19
Brandbrief niet passend onderwijs
181 Gemaakt: 2024-11-03
Kortsnuiten Blijven Bestaan
1449 Gemaakt: 2024-10-23
Steun Poptempel De Kuip
1617 Gemaakt: 2024-10-12
Hou Bambrugge leefbaar! Geen nieuwe grote verkaveling meer!
99 Gemaakt: 2024-11-09
“Geef Kwetsbare Kinderen in Twenterand Betrouwbaar Leerlingenvervoer!”
82 Gemaakt: 2024-11-13
Schoolplein IKC Klimboom
80 Gemaakt: 2024-11-14
Samen in actie voor een veilige fietsenstalling Arnhem Centraal Sonsbeekzijde
626 Gemaakt: 2024-09-14
Zuidplas zeg STOP, tegen de flexwoningen flop!
452 Gemaakt: 2024-11-03
Zwembad de Trans moet open blijven!
1048 Gemaakt: 2024-10-31
nieuw perspectief Leermolensenk Rozendaal
87 Gemaakt: 2024-10-29
Duivensport bij Brabant/Zeeland.
54 Gemaakt: 2024-11-10
Juridische erkenning van Indentured labour als misdaad tegen de menselijkheid
74 Gemaakt: 2024-11-06
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
225 Gemaakt: 2024-11-01