Steun de aangifte tegen de doofpotters in de Vaatstra-zaak

Quoted post

Patrick

#461 Het patroon..

2014-07-03 10:55

Ik zie een patroon!

De schofterige houding van Politie en OM, het blijven frustreren van de familie Vaatstra en andere betrokkenen. Het creeren van een eigen waarheid. Politieke doelen boven waarheidsvinding stellen. Doorlopend aantoonbaar leugenachtig gedrag. Ciminele handelingen verduisteren. Burgers niet serieus nemen en ernstig frustreren. En dat vele, vele jaren lang.

En hier op deze site.
Steeds de zelfde herhaling van zetten. Om ook hier alleen maar te frustreren, de waarheid te verdoezellen, te proberen de gecreerde leugens overeind te houden.

Zeer ernstig, naar mijn mening, is dan ook dat juist die groep, hier gaat schermen met de welgesteldheid van de familie.

Dat de familie helemaal kapot, gebroken en klaar is na alles wat er is gebeurt de afgelopen 15 jaar, kan ook niet anders. Dat de groep die deze tragedie zolang heeft laten voortslepen, die werkelijk verantwoordelijk is voor deze diep, diep trieste gang van zaken, nu met het argument komt dat de familie er genoeg van heeft, is de omgekeerde wereld. Een misselijke poging de waarheid nog langer te onderdrukken. En ook op deze woorden zal dat zelfde argument weer naar voren worden gebracht, bah!

Lees het dagboek van Maaike, (zie links VUUR), en je maag draait zich binnenstebuiten. Deze familie is voorgelogen, bespeeld, aan het lijntje gehouden en ten slotte tegen elkaar uitgespeeld. Als de familie rust wenst, wens ik ze dat van harte toe. Maar misbruik deze mensen niet langer om de waarheid buitenspel te zetten.
En ook wens ik dat de werkelijke veroorzakers van deze horror, tot verantwoording worden geroepen. De ellende is echter dat "de slager dan niet alleen zijn eigen vlees moet keuren, hij zal zichzelf eerst moeten slachten alvorens dat te kunnen doen".

Het patroon is dus, al 15 jaar, machtsbehoud boven rechtvaardigheid.

Reacties

Mark vd Illuminati

#463 Re: Het patroon..

2014-07-03 11:09:36

#461: Patrick - Het patroon.. het blijven frustreren van de familie Vaatstra en andere betrokkenen. Het creeren van een eigen waarheid. Politieke doelen boven waarheidsvinding stellen. Doorlopend aantoonbaar leugenachtig gedrag. Ciminele handelingen verduisteren. Burgers niet serieus nemen en ernstig frustreren. En dat vele, vele jaren lang.

Hiermee beschrijf je eerder de onzin van complotdenkers zoals Wim Dankbaar ;-)