Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post

Gast

#1914 AadRe: Uw gebrek aan empathie, o.a.

2014-07-28 13:21

#1809: Pseudo-Niem - Uw gebrek aan empathie, o.a.

U moet toch ook eens wat verder kijken dan uw neus lang is, moeten we nu ook alle Amerikanen uit Amerika gooien en de Aussies uit Australie en zo weet ik tientallen volken op te noemen die land gestolen hebben, het gaat er om dat er zelfs in het regerings handvest van de Hamas staat dat Israel totaal vernietigt moet worden, ik heb tientalle filmjes gezien dat joden de kop wordt afgehakt, kinderen met bomgordels worden getraind om zelfmoord aanslagen te plegen, noemt u dit niet in uw reactie? of wist u dit niet? dan weet u zeker ook niet dat de meeste Hamas leiders zichzelf het geld dat voor de hongerende Palestijnen was bestemd toe geeigend hebben, ze zijn inmiddels schatrijk en zitten in sterke bunkers. ga u schamen!

Reacties

Pseudo-Niem

#2418 Re: AadRe: Uw gebrek aan empathie, o.a.

2014-07-28 15:00:57

#1914: - AadRe: Uw gebrek aan empathie, o.a.

Ik dacht dat we 't hier over Israel hadden. Als we altijd alle vergelijkbare situaties erbij moeten halen wordt 't een nogal lang en omslachtig verhaal, vindt u niet? En zit niet te piepen met je enge filmpjes die je hebt gezien vanaf je luie stoel. In Palestina zijn op 't moment 30 keer meer doden bij de Palestijnen als bij de Israeliers. En toch neemt u het op voor Israel? Ga uzelf schamen.