Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post

Gast

#3861 Re: Re: Re: Re: #3796

2014-07-29 12:37

#3848: Erik Bink/Mokum - Re: Re: Re: #3796

Nou, 15.000 handtekeningen handmatig vervalsen is toch echt wel een heel wat lastiger klus.

Maar nogmaals (verdorie, wanneer beginnen jullie eindelijk eens te lezen?): het zal mij worst wezen wat er verder met deze petitie gedaan wordt. Ik laat alleen maar zien dat deze petitie nul komma nul waarde heeft als petitie. Wat voor conclusies je daaraan verbinden wil, joh, je doet maar.

Lijkt mij toch heel iets anders dan wat Kronkel beschreef. Maar ook daarvoor geldt: hoe je me ook wil zien, je ziet maar. Ik heb bar weinig boodschap aan de beledigingen die hier om je oren vliegen.

En aangezien toch niemand leest: JA, IK BEN HET VOLLEDIG EENS MET DE STELLING DAT HET ANTISEMITISME NIET OGENLUIKEND TOEGESTAAN MAG WORDEN, MAAR MET HUID EN HAAR UITGEROEID MOET WORDEN. GEEN ENKELE VORM VAN HAAT OP GROND VAN AFKOMST, GELOOF, SEXUELE GEAARDHEID, POLITIEKE OVERTUIGING OF WAT DAN OOK, MAG GETOLEREERD WORDEN.

Zo duidelijk?

Maar wat de anonimiteit/pseudoniemen betreft: wat voor ongelooflijke doorn in het oog moet het je dan wel niet zijn, dat het merendeel van de handtekeningen anoniem zijn.

Reacties

Gast

#3872 Re: Re: Re: Re: Re: #3796

2014-07-29 12:46:04

#3861: - Re: Re: Re: Re: #3796

Gaat u weg. Waarom bent u hier? U voegt niets toe.