Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post

Gast

#5985 Re: treurig

2014-08-01 21:46

#5984: Sven - treurig "heb de Joodse gemeenschap nog geen afstand horen nemen van de genocide."

Welke volksslachting bedoelt u? Die op de Hugenoten?, de Polen?, de zigeuners?, de Armeniërs?, de joden? Er zijn tientallen genocides geweest in de geschiedenis van de mensheid. 146 vChr.: De Romeinen op de Carthagenen, kan er ook nog wel bij hoor! En welk voorbeeld strekt tot aanbeveling van de Moslimgemeenschap? Alles wordt hier uit zijn verband gerukt. Het enige waar het in deze petitie om draaide was te motiveren waarom de heer van Aartsen zijn invloed op de democratische ondersteuning van ons maatschappelijk systeem al of niet heeft verloren door toe te staan dat terreur prijzende elementen - al zijn het wandelende takken voor mijn part want ik vertik het om deze...ehhh mislukkingen van de evolutie aan te spreken als mensen - op straat scanderen dat een bepaalde bevolkingsgroep maar moet worden afgeslacht.

Reacties

Gast

#5986 Re: Re: treurig

2014-08-01 22:10:18

#5985: - Re: treurig

Terwijl je toch zou denken dat het hier voornamelijk gaat over jullie walging van die wandelende takken. Dat lees ik hier tenminste, ook in jouw 'woordenbraaksel' voor mijn part want ik vertik het om dit … misbaksel van een commentaar een betoog te noemen.

Ik heb hier ergens -volkomen terecht- gelezen dat in ieder geval de indruk wordt gewekt dat hier een politiek spelletje wordt gespeeld (burgemeester weg, college weg, nieuwe gemeenteraadsverkiezingen) met de afkeer voor antisemitisme als dekmantel. Jullie doen er verdomd weinig aan om dat tegen te spreken.

Gast

#5989 Re: Re: treurig

2014-08-01 22:30:24

#5985: - Re: treurig mislukkingen van de evolutie

Dat is nu precies zoals de nazi's de jood typeerden. Hoe treffend.