Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post

Gast

2014-08-02 23:29

De haat voor de Islam (en anderen) spat werkelijk van deze pagina’s af. Treurig dat er zo veel mensen zijn die denken dat hun afkeer van het antisemitisme daarmee vergoelijkt kan worden. Ik vraag mij dan, hopelijk onterecht, ook wel af hoe oprecht de verontwaardiging is?
Wie ZONDER zonden is, werpe de eerste steen. Er zal geen kiezeltje verschuiven, vrees ik.

Reacties

X
Gast

#6263 Re:

2014-08-02 23:38:53

#6262: -

Ik heb genoeg zondes hoor heer Azijnzeiker :-)   .... het zit allemaal in uw hoofd wat u zegt niet in het mijne en ja, ik ben zeker tegen IS demonstraties!

Kijkt u anders nog een keer, maar WEES GEWAARSCHUWD SCHOKKENDE BEELDEN!!

http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/07/isis-pleegt-genocide-en-is-er-trots-op

X

#6264 Re:

2014-08-02 23:46:55

Wellicht moet u morgen eens een dagje rust nemen heer Azijnzeiker en naar ikea gaan! Gewoon de boel hier de boel even laten :-)

Fijne nacht!

Gast

#6272 Re: De haat voor de Islam (en anderen) spat werkelijk van deze pagina’s af

2014-08-03 08:51:18

Ik kan niet voor de anderen spreken, wel voor mezelf: Ik HAAT DE ISLAM NIET. Ik haat de  muslims niet.
Ik neem de mensen in de demonstratie kwalijk omdata ze "alle joden naar het gas"hebben geroepen!

Als ze iets tegen Netanyahu hebben, of tegen het overheid in Israel, waarom moeten ze de dood roepen van mijn burgers? Wat heeft Jochem van Gelder mee te maken?

Toen USA Iraq binnenviel en de wapens nooit zijn gevonden, wie heeft in zijn hooft gehaald om "Dood aan ALLE amerikanen" te roepen (behalve de fundamentalisten in Iran en de middeloost, diegene die dansden toen ze van 9/11 hoorden)? Als iemand in Nederland dat had gedaan, denk je dat de samenleving dat wel goed had gevonden?

Waarom moeten we dat nu 'wel' goed vinden en niets doen?

Tegen die mongolen die riepen tot volkenmoord kunnen we, de burgers, niets doen. Wel hebben we het recht om te eisen dat de politicus die geen afstand heeft genomen opstapt, en dat doen we wel.

Ik heb niets tegen menheer van Aarts, maar hij heeft gefaalt in de verdediging van het rechtsstaat. Joden zijn inmiddels ook BURGERS VAN NEDERLAND, net als alle anderen, met dezelfde recht om een leven, om veiligheid, om een toekomst, om eer enz..

Als ik jou was, zou ik van mezelf schamen voor mij indifferentie

Gast

#6273 Re: Wie ZONDER zonden is, werpe de eerste steen.

2014-08-03 08:56:40

Dit is een ongepaste citaat uit de Bijbel.

Waarom passen we (de samenleving) deze woorden niet op een verkrachter die een pogigng waagt terwijl een agent voorbijkomt?

WAT VERWACHT JE VAN DE AGENT? Dat hij "constateert"dat de meisje nog niet verkracht is en daarom zich omdraait en de scene verlaat zonder niets te doen, niets te zeggen en zonder in te grepen? Zou je dan als mens niet verontwaardidg zijn?

Ik wel.

Wel nu ben ik ook, want wat in Den Haag op 24 juli gebeurt is, zijn ook strafbare feiten.