Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post

Gast

#7451 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-15 13:06

#7445: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Door alle media is bericht over de arrestaties, zowel na de anti-Israël demonstratie als tijdens en na de anti-IS demonstratie. Als jij weigert de berichtgeving te volgen en mij vraagt om voor u het wiel uit te vinden, dan zijn wij hierbij klaar met de discussie.

Nogmaals: het is niet aan jou of aan mij om te oordelen of van Aartsen gehandhaaft kan/moet worden op die functie. Ik wil mij daarover ook niet uitspreken, maar vraag me wel af welk strafbaar feit hij 'verzwegen' heeft.

Het laatste nieuws is dat ALLE demonstaties in de Schilderwijk voor de komende twee maanden verboden worden. Doe niet net alsof alleen de demonstraties tegen moslim/IS/antisemitisme verboden zijn.

Het verdraaien van woorden en het doelbewust verzwijgen van zaken is kwalijk. Onthoud dat. Als ik zeg dat ik niet kan beoordelen (evenmin als jij) of het roepen van kwalijke leuzen bedoeld is om op te roepen tot het daadwerkelijk uitvoeren van de bedoelde genocide, dan is dat een heel andere gebeurtenis dan het gooien van de stenen tijdens een heel andere demonstratie. Jij wil voor jouw gemak alles op één hoop gooien, maar daarmee is het niet hetzelfde. Feitelijk niet en juridisch niet. 

Jij en ik zijn hierbij klaar met discussiëren.

Reacties

Gast

#7455 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-15 13:13:06

#7451: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Ik was al lang klaar met u maar u blijft maar onzin zeuren. U lijkt wel een Linda Voortman, ook zo hypocriet en opportunistisch.