Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.

Gast

#7426 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-15 11:19

Gast

2014-08-15 11:21

Net als 'dood aan alle Joden' .

Kijkt u even naar de Moslimlanden en dan weet u wat ik bedoel. Dat zijn smerige open riolen van oorlog, ellende, onderdrukking, misbruik, uitbuiting etc..

Het lijkt een genetisch defect te zijn :-)

Gast

#7428 Re:

2014-08-15 11:22

#7427: -  

Dom racistisch geleuter. Ga ik verder niet op in.

Gast

#7429 Re: Re:

2014-08-15 11:23

#7428: - Re:  

ga dan weg

Gast

#7430 Re: Re: Re:

2014-08-15 11:25

#7429: - Re: Re:  

Waarom moet ik gaan? Jij bent degene die niets bijdraagt.

Gast

#7431 de nieuwe bruinhemden

2014-08-15 11:47

Gast

2014-08-15 11:47

Kijkt u even naar de Moslimlanden en dan weet u wat ik bedoel. Dat zijn smerige open riolen van oorlog, ellende, onderdrukking, misbruik, uitbuiting etc..

Gast

2014-08-15 11:48

Ik zeg toch: niets bijdraagt.

Gast

#7434 Re:

2014-08-15 11:50

#7433: -  

klopt u draagt niets bij.

Gast

2014-08-15 11:58

Gast

2014-08-15 12:00

Gast

#7437 Re: Re:

2014-08-15 12:01

#7434: - Re:   klopt u draagt niets bij.

De jij-bak is nog altijd het meest intelligente dat je weet te verzinnen?

Gast

#7438 Re: Re: Re:

2014-08-15 12:10

#7437: - Re: Re:  

Gast

#7439 Re: Re: Re: Re:

2014-08-15 12:33

#7438: - Re: Re: Re:  

Heeft u enig idee hoe beledigend dat is? U lijkt wel niet goed wijs om dit soort prietpraat openbaar op het internet te zetten. Schaam u!

Gast

#7440 Twitterende ambtenaar niet terug

2014-08-15 12:38

De ambtenaar die is geschorst vanwege
 een omstreden Twitterbericht over de   
 terreurbeweging IS, komt niet terug in  
 haar oude functie. Minister Opstelten   
 sluit ontslag niet uit.                

De ambtenaar, Yasmina Haifi,twitterde   
 dinsdag dat de terreurbeweging IS niets
 met de islam te maken heeft en een     
 vooropgezet plan is van zionisten die  
 de islam zwart willen maken. Haifi werd 
 nog dezelfde dag geschorst.            

Ze was projectleider bij het Nationaal 
 Cyber Security Centrum. Opstelten zegt  
 dat hij geschrokken is van de tweet en 
 dat zij "niet de goede vrouw op de     
 goede plek" is.

Gast

#7441 Re: Twitterende ambtenaar niet terug

2014-08-15 12:40

#7440: - Twitterende ambtenaar niet terug 

Ik vind dat deze Marokkaanse met twee paspoorten het land uitgezet zou moeten worden. Deze vrouw is een gevaar voor ons land.

Gast

#7442 Partij naar rechter om demo-verbod

2014-08-15 12:41

De extreem-rechtse Nederlandse Volks 
 Unie (NVU) wil op 20 september toch    
 demonstreren in de Schilderswijk in Den
 Haag. Voorzitter Kusters wil het verbod 
 daarop laten toetsen door de rechter.  

"Er moet een strijd van leven en dood  
 te verwachten zijn,wil de rechter      
 meegaan in een verbod. Daar was in de   
 Schilderswijk geen sprake van."        

De NVU heeft in het verleden een paar  
 keer met succes een demonstratieverbod 
 aangevochten bij de rechter. Kusters    
 vindt het een principekwestie. "De      
 vrijheid van meningsuiting mag niet    
 worden beknot. Wij willen dat de rechter
 duidelijk maakt wat wel en niet kan."

Gast

#7443 Re: Partij naar rechter om demo-verbod

2014-08-15 12:42

#7442: - Partij naar rechter om demo-verbod  

Ze hebben groot gelijk, aanpakken dat primitieve  ISIS Islam tuig.

Gast

#7444 Yasmina Haifi gelooft halsstarrig in islamitische superioriteit

2014-08-15 12:48

'

Kort geleden kwam de waarnemend Nationale Ombudsman met een rapport over politie in Schilderswijk. De conclusie was niet verrassend: er waren geen aanwijzingen voor structurele misstanden bij politie Schilderswijk Den Haag. Dit onderzoek was verricht naar aanleiding van uitlatingen van mevrouw Haifi.

Haifi is een consequente PvdA-klant: zij vond ook voor de misstanden in Schilderswijk een mooi excuus. Doordat de politie racistisch optreedt, worden de jongens wild, dacht Haifi wellicht.'

Stapelgek deze griezel, hup fijn terug naar het wonderschone rifgebergte. Kijk in die maffe ogen van die griezel en dan weet je genoeg. Ze lijdt  aan waanbeelden deze nep coach.

Gast

#7445 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-15 12:49

#7416: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:   Allereerst, erzijn wel degelijk arrestaties verricht naar aanleiding van de pro-Gaza/anti-Israël demonstratie. Blijven volhouden dat "niemand iets deed" is dus nonsens. Ja, jij als burger kunt hem helpen herinneren aan de wet (niet waar jullie voor staan, want dat is strafrechterlijk irrelevant), door aangifte te doen.

Wat een hoop onzinnigheden schreeft u. Ik weet niet waar ik mee beginnen moet.

Als eerste, leest u hierboven.

Echt waar? Wie is gearresteerd, alstublieft? Waar is de neiuws?

De meeste mensen waren onherkenbaar met die kuffiyes op hun gezicht, dus wie is eigenlijk gearresteerd?

En als werkelijk justitie op gang is gezet, waarom zit van Aartsen nog steeds op zijn stoel?

Is hij niet verantwoordelijk om een strafbare feit te hebben verzwogen, dan?

De laatste nieuws dat ik heb kunnen horen is dat een demonstratie voor de vijheid is verboden!

Kijk nu, wie wordt beperkt? 

Gast

2014-08-15 12:52

Het ISIS ISLAM  tuig was zeer agressief. Deze mensen worden veel teveel in bescherming genomen door die bange wezel Van Aartsen.

Gast

#7447 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-15 12:56

#7416: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  Er is nog altijd een heel groot verschil tussen roepen "joden aan het gas" en het opbouwen van een systeem om de joden uit te roeien. Dat roepen (wat ook in de voetbalstadions gebeurt) kan namelijk ook alleen als doel hebben om te provoceren, zonder dat daar de intentie tot daadwerkelijk uitvoeren achter zit.

Hier komt de aap uit uw mouwen!

Begatelliseren en wegkijken.

U realiseert uw wel dat tijdens de demonstratie voetbal geen rol speelde en dus degenen die dat hebben geschreuwt dat deden in geen enkel verband met de voetbal.

Niet alleen dit. Ik heb u de video gestuurd waar ze in het arabisch "Zakhar zakhar al Jahoed"schreuwen. Dit heeft NIETS TE MAKEN MET VOETBAL. Dit in straattaal betekent "Dood an ALLE joden!", mijn dierbare, teer beminde menheer!

Maar uw reageert "koel": eigenlijk, weten we nog NIET ZEKER wat die mensen echt bedoelen...

Oh, ja, afgelopen zondag zagen deze zelfde Hagueneze demonstranten een joodse vlag in de tegendemonstratie en ze begonnen per direkt met stenen gooien, richting die vlag.

En u zegt, we weten NOG NIET ZEKER of ze wel kwaad bedoelen of niet. Misschien zijn die stenen gewoon als confetti bedoeld, om te vieren en de mensen vrolijk te maken!

Schaamt u nog niet, menheer, wan uw weg willen kijken?

Gast

#7448 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-15 12:58

#7416: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  maar bagatelliseer jij niet net zo hard dat wat er door de overheid daadwerkelijk aan gedaan wordt?

Derde punt: JA, ik wil echt weten wat de overheed doet.

Want deze petitie gaat over de ontslag van van Aartsen en hij zit nog steeds daar!

Wat doet justitie dus?

Oh, ja, justitie verbiedt een "demonstratie voor de virjheid". Ik had nooit verwacht dat in Nederland zoiets zou plaatsvinden. Dit land is historisch altijd de land van tolerantie, vrijheid en respect geweest!

Gast

2014-08-15 13:00

Joden worden op straat belaagd door Maroc Tuig dis ISIS fan zijn. Dat zijn die Marokkanen die ook homo's belagen en vrouwen lastigvallen en uitschelden voor sl*t en h*er.. dat zijn die fijne leuke jongend die juweliers invalide trappen en beroven en oude vrowtjes verrot trappen etc. etc.

Maar we moeten ze een baan geven, een stageplek en een vriendin geven want dan is het goed.

Gast

#7450 ISIS tuig in Den Haag heeft vrij spel gekregen

2014-08-15 13:03