Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post

Gast

#7452 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-15 13:07

#7416: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  En nu jij het toch daarover hebt: er hebben hier ook honderden 'mongolen' (jouw woorden) dag na dag gelezen dat er helemaal niet is opgetreden tegen de betogers die de antisemitsche leuzen hebben geuit en niets is gedaan om de anti-ISIS deomnstratie te beschermen. Dat is pertinente onzin, want er zijn wel degelijk arestaties verricht, de anti-ISIS demonstratie is wel degelijk beschermd door de ME en ook toen zijn arrestaties verricht. Waarom blijven die bedrieglijke berichten hier dan toch dag na dag verschijnen? Wie wil die 'mongolen' doelbewust voorliegen en blijven liegen? Waarom maak je je daar niet druk over? Misschien omdat je het zelf ook deed?

En de laatste punt, ik antwoord u per direkt.

Als het WAAR is dat veel en genoeg is gedaan, arrestaties zijn verricht enzovoorts zoals u meent, WAAROM IS DE DEMONSTARTIE VAN 20 SEPTEMEBER VERBODEN?

Vertel u me! Gezien dat de overheed zo zeker in controle is en iedereen (alle meningen) kan beschermen, waarom verbiedt die overheid de demonstratie voor de vrijheid?

Ziet u menheer, hoe u constant bezig bent uzelf te bedriegen in uw eigen denken, om kost wat cost de feiten die voor uw neus liggen gewoon te ontkennen, want dat vindt u leuk en aangenaam.

Maar andere mensen zij niet zoals u. Die zijn wakker en die zeggen gewoon wat ze zien en horen. Natuurlijk denkt u van deze mansen "Waarom blijven die bedrieglijke berichten hier dan toch dag na dag verschijnen?"

U zegt dat deze berichten van mensen die zich zorgen maken bedrog zijn.

Welnee, voor iemand die voor het rechtsstaat is, een verbod op een demonstratie voor de vrijheid is wel erg.

Waarom ik me niet druk over deze bericht maak?

Wel, heb ik al beantwoord, want ik vind het eng dat mensen die voor de vrijheid willen demonstreren de kans niet krijgen!

Dag.

Reacties

Gast

#7454 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-15 13:11:54

#7452: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Je mag lezen, hoor. ALLE demonstraties zijn de komende twee maanden verboden, niet alleen die tegen de IS, of vóór de vrijheid, of reclame voor fascistisch Nederland, hoe je het ook noemen wil.

Ik zeg toch helemaal niet dat er voldoende gedaan is? Ik zeg toch helemaal niet dat de overheid alles in controle heeft?

Of mensen zich zorgen maken of niet, dat is GEEN excuus om klinklare leugens te verspreiden. En dat is wat hier gebeurt.