Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post

Gast

#7664 Re: Re: Re: Jodenhaat en onrust

2014-08-16 16:01

#7643: - Re: Re: Jodenhaat en onrust 
 Het is vreselijk inderdaad en men blijft wegkijken

Ja, en er is iemand hier die al de mooie drie of vier plaatjes met in wit gekleede vreedzame moslims plakt die demonstreren voor vrede en tegen terrorisme. 

Die menheer herhaalt die twee of drie plaatjes steeds weer, en voor elke van die plaat, er zijn tien of twintig van in zwart gekleed moslims (met burkas) die sharia voor UK, sharia voor Frankrijk, Sharia voor Belgie, Sharia voor Europa, Sharia voor het witte huis enz...claimen, met terreur en alles.

Hoe selektief kan iemand niet WILLEN zijn?

Maar iemans zou tegen me zeggen: "Waarom concentreer je dan op de fotos met de mensen in het zwart? Ben je ook niet selectief?

En ik antwoord: "Want de mensen in het wit zijn vreedzaam en ik vind ze gewoon leuke mensen, Maar die in het zwaart veroorzaken ellende overal waar ze zijn, en zijn voor me dus een gevaar. Voor me, de vreedzame moslims mogen er zijn, maar die geweldadige, wel, die zou ik op grond van hun zelf verklaarde superioriteit, naar een moslim land van keuze doorsturen. Ik zou ze de vrije keuze geven: Saudi, Yemen, Oman, Marocco, Malaysia, Pakistan, Afghanistan, Iran, Iraq, Syrie, Jordanie, Egypte, Lebanon, Libie, Sudan enz...er zijn ZOVEEL KEUZES!

voor mijn mogen waar ze maar willen gaan en gelukkig met hun sharia het rest van hun leven nuttig en gelukkig maken. Laat me met rust hier, ja?

Reacties

Gast

#7676 Re: Re: Re: Re: Jodenhaat en onrust

2014-08-16 19:56:11

Gast

#7677 Re: Re: Re: Re: Jodenhaat en onrust

2014-08-16 19:57:19