Eis het ontslag van Jozias van Aartsen
Quoted post
Gast |
#7704 Re: Re: Onderwerp2014-08-17 09:17#7701: - Re: Onderwerp Ja, door aan zaken een (positieve) draai te geven kun je veel oplossen, maar het gaat hier om het verdraaïen van woorden en het draaien van 'meningen'. Daar is geen excuus voor. Dat is het echt niet. Bijvoorbeeld, ik heb aan de goede plaatjes van de moslim demonstraties tegen terreur toegegeven , ik vind het tog okee dat iemand wat heeft gedaan. Ik had verwachten dat deze "goede"mensen, doordat ze heel dichtbij het tuig gemeenschap zijn, meet draagvlak zou hebben zodat de tegendemonstraties ook konden doorgaan, maar goed. Ik (kan alleen voor mezelf praten), kijk niet weg
En u? U bent u nog steed van mening dat aan dingen "een positieve draai" gegeven moet worden om zo de dingen op te kunnen lossen. Wat zegt u, dat in Frankrijk geen links is die dat voortudrend niet probeert? Wel, in Frankrijk was tot vorig jaar altijd een hele sterke links die dat systematisch heeft geprobeerd. En de gevolgen staan in het artikel die we hebben gelezen: Joden worden op straat angevallen, dragen geen keppeltje meer, en honderden duizen zijn in de afgelopen jaren al geemigreerd. In 2012 gaat die Merah een school binnen en schiet kindertjes door hun hoofd. Videoboodschap: in de naam van de islam. Twee maanden geleden, reist een Franse naar Brussels, gaat naar de joodse museum en opent lekker vuur op de mensen. De politie pakt hem en wat vinden ze? Hij is in Syrie geweest, en zijn geweer is gewikkeld in een ISIS vlag. Ah, menheer, heel goed van u dat u de goede draaien wilt geven. Vraagt u even soms af waar de schijdslijn ligt waar "een goede draai"geven komt overeen met weg willen kijken, feiten bedoezelen en mensen verkopen dat alles "niet zo slecht"is, terwijl we met ons maatschappij wel een degelijk probleem hebben? Is het mijn opinie dat wij een probleem hebben? Niet, ik kijk alleen aan het aantal doden, en wie de doden heeft gemaakt. Zouden we niet iets aan doen voordat die doden meer en meer en meer woorden? Die groep tuigen die op 17 juni Parijs hebben gevandaliseerd en (zie film op dit forum), en in Den HAag met stenen hebben gegooid, zouden we niets aan doen? Kunnen we ze niet aanwijzen? kunnen we niet zeggen wat ze doen? En kunnen we niet onze zorgen spreken wanneer ze mensenmoord uitroepen? Waarom niet dan? Ik heb deze dingen niet verzonnen! De doden ligeen een meter onder de grond al, en niemand zal ze weer tot leven brengen voor hun familie! Trouwens, twee van de doden in Brussels waren geen joden, er waren gewoon turisten, dus let op, het is ook geen joodse probleem alleen. Bovendien, het aanval in Brussels werd gepleegd toen er geen escalatie in Israel had plaatsgevonden, hij heeft dus ook niets met het protest tegen Israel te maken. Als laatst, weet u dat ook in Nederland mensen rond lopen die naar Syrie zijn gaan vechten en terug zijn gekomen? |
Reacties
Gast |
#7707 Re: Re: Re: Onderwerp2014-08-17 09:58:44Als je niet wil lezen, dan laat je het toch? |
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
Respecteer de euthanasiewet
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
64386 Gemaakt: 2023-01-17
Help mee om het Openluchttheater Valkenburg open te houden!!
5038 Gemaakt: 2024-11-10
Respecteer de euthanasiewet
4742 Gemaakt: 2024-11-02
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
405 Gemaakt: 2024-11-09
JA, voor het BEHOUD van uw NMBS-seniorenbiljet - 19 november '24 om 11.30u (station OOSTENDE)
3509 Gemaakt: 2023-04-12
EVMC moet blijven bestaan op de huidige locatie!
775 Gemaakt: 2024-11-07
Stop de fusie tussen het DBC en de Triade/Atlas College
1004 Gemaakt: 2024-02-19
Brandbrief niet passend onderwijs
181 Gemaakt: 2024-11-03
Kortsnuiten Blijven Bestaan
1444 Gemaakt: 2024-10-23
Steun Poptempel De Kuip
1617 Gemaakt: 2024-10-12
Hou Bambrugge leefbaar! Geen nieuwe grote verkaveling meer!
98 Gemaakt: 2024-11-09
“Geef Kwetsbare Kinderen in Twenterand Betrouwbaar Leerlingenvervoer!”
82 Gemaakt: 2024-11-13
Schoolplein IKC Klimboom
79 Gemaakt: 2024-11-14
Samen in actie voor een veilige fietsenstalling Arnhem Centraal Sonsbeekzijde
625 Gemaakt: 2024-09-14
Zuidplas zeg STOP, tegen de flexwoningen flop!
452 Gemaakt: 2024-11-03
Zwembad de Trans moet open blijven!
1048 Gemaakt: 2024-10-31
nieuw perspectief Leermolensenk Rozendaal
87 Gemaakt: 2024-10-29
Duivensport bij Brabant/Zeeland.
54 Gemaakt: 2024-11-10
Juridische erkenning van Indentured labour als misdaad tegen de menselijkheid
74 Gemaakt: 2024-11-06
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
224 Gemaakt: 2024-11-01