Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post

Gast

#8135 Re: Re: Re: Weg met ISIS tuig in Nederland, stop de Jodenhaat

2014-08-23 12:17

#8133: - Re: Re: Weg met ISIS tuig in Nederland, stop de Jodenhaat 

En wat heb ik je gezegd?

"Stop dan ook met jouw leugens. Je hebt gezien aan reactie 8100 wat jouw eindeloze gezeur en gezever teweeg brengt. Niemand hoeft te liegen om zijn gelijk te halen. En tegen elkaar op lopen te schelden leidt alleen maar tot nog grover geweld, eerst verbaal, daarna fysiek. Koopt niemand wat voor.

Stop dus maar met die onzin!"

En wat doe jij dan vervolgens? Juist ja. Met beide voeten.

Reacties

Gast

#8138 Re: Re: Re: Re: Weg met ISIS tuig in Nederland, stop de Jodenhaat

2014-08-23 12:18:45

Gast

#8164 Re: Re: Re: Re: Weg met ISIS tuig in Nederland, stop de Jodenhaat

2014-08-23 13:29:20

#8135: - Re: Re: Re: Weg met ISIS tuig in Nederland, stop de Jodenhaat  En wat heb ik je gezegd?  
"Stop dan ook met jouw leugens. Je hebt gezien aan reactie 8100 wat jouw eindeloze gezeur en gezever teweeg brengt. Niemand hoeft te liegen om zijn gelijk te halen. En tegen elkaar op lopen te schelden leidt alleen maar tot nog grover geweld, eerst verbaal, daarna fysiek. Koopt niemand wat voor.
Stop dus maar met die onzin!"

1. Wat zijn m ijn leugens? Kan je me naar 1 leugen aanwijzen? Graag?

2. Reactie 8100 beweert het volgende: "Dat het toegestaan is om een ISIS fan te zjn. En dat we achterlijk zijn omdat we het ISIS noemen ipv IS".

Mijn prijsvraag: "Op welke manier is mijn praten de oorzak van dit onzin?"Ziet u niet dat deze persoon al een mening (een lief) heeft als hij/zij hier komt posten? Die persoon loopt rond met het idee dat er geen probleem is wanneer mensen ISIS-fan zijn. Nou, dit was hetzelfde zeventig jaar geleden. Het maakte tog niet uit dat iemand een fan was van een beweging die volkensmoord in hun programma had staan!

Dan zegt de persoon dat het hele debat over ISIS ongeldig is, niet om onze argumenten, of om de fotos, maar alleen omdat a) we de verkeerde naam gebruiken en b) omdat niemand heeft tot nu toe iets kunnen doen met het 20-jaar gedurende verontwaardig over dit islaam problematiek!

Dus wat voor invloed heeft het hele debat gehad op de post van die mongool?

3. Eindeloze gezeur en gezweer.

Wat denkt u dat ik van u reacties vind? Ja, precies hetzelfde. Weet u, als we hier zwijgen dan gelooft u dat wij overtuigd zijn van u argumenten. Welnu, de mooie fotos met de moslims die protesteren tegen terrorisme heb ik goedgekeurd. Naast dat, heeft u geen enkel goed argument hier gebracht. Die fotos demonstreren niet dat de politiek hier zijn werk goed doet, en ze demonstreren ook niet dat er geen ISIS tuigen in het land rond lopen. Hoe weet ik het? Want er zijn 3 demonstraties in Den Haag geweest, waar ze tevoorschin zijn gekomen.

En moeten we mt zn allen niet gaan zitten praten over hoe willen we dit eindelijk aanpakken??? Wat noemt u "eindeloze gezeur", is het gewoon het (willen) participeren in/meedraaien met/bijdrage leveren aan de maatschappij?

4. Normaal gezien, scheld ik niemand op! Als ik iemand een monster, of mongool noemt, het is alleen als de persoon dat gedrag toont die typisch van een monster is, of een gehandicapt. Dat is geen schelden. Zeg u me, wat vind u zelf van iemand die zegt "ISIS fan zijn is niet verboden, er moet kunnen". In mijn horen klinkt als "sex met je moeder is niet verboden, het moet kunnen"

gat gat gat gat gatver#! zeg ik dan, niet omdat ik de intentie had om te vloeken maar omdat je de woorden uit mn mond hebt als het ware gehaald.

5. De onzin zit helemaal in uw hoofd menheer/mevrouw. U heeft wat nodig om wakker te worden, maar ik zou niet weten wat!