Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post

Gast

#8211 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Demo rotterdam

2014-08-24 09:16

#8208: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Demo rotterdam 

Zal ik het speciaal voor jou dan nog maar eens herhalen?

"Dat jij niet kunt lezen moet je anderen niet verwijten. Niemand heeft het bestaansrecht van de joodse staat ter discussie gesteld. Leg die woorden dan dus ook niemand in de mond.

Het ging erom te laten zien, dat het volk van de Palestijnen wel degelijk allang bestond en niet, zoals beweerd werd, pas in de twintigste eeuw is 'uitgevonden'."

Probeer je vanaf nu echt je best te doen om te lezen wat er staat en niet wat jij denkt dat er staat? Oké?

Reacties

Gast

#8333 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Demo rotterdam

2014-08-25 18:25:24

#8211: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Demo rotterdam 

Ja, hoor, ik kan best wel lezen. Er bestond een volk, filistijnen genaamd, woonden ook in het gebied wat je nu kunt aanduiden met GAZA. De oorsprong van dit "palestijnse" volk ligt in cyprus en griekenland. Dat voor wat betreft de filistijnen. Palestina is als naam al zeer lang bekend, maar dat zegt nog niets over de oorsprong van het volk wat momenteel palestijnen wordt genoemd. Nadat Israelisch de joodse staat tot grote bloei hebben gebracht is er een grote toeloop geweest van arabieren naar Israel, waarom? Omdat de leefomstandigheden daar gewoon veel beter waren. Deze arabieren zijn gewoon opgenomen in de bevolking van de staat Israel. Door echter te schrijven dat er al lang geleden, een palestijns volk bestond wat "oudere rechten" zou hebben dan het joodse volk, impliceert wel dat ze aanspraak zouden kunnen maken op het gebied wat nu Israel heet. In  zoverre is het dus wel een ontkrachting van het bestaansrecht van de joodse staat. Het huidige 'palestijnse" volk wat aanspraak maakt op het land Israel is in mijn ogen inderdaad een verzinsel uit de 20e eeuw met als enig doel het bestaansrecht van de joodse staat te ontkrachten.