Eis het ontslag van Jozias van Aartsen
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.
Gast |
#8201 Re: Weg met ISIS tuig in Nederland, stop de Jodenhaat2014-08-23 16:34 |
Dieheart |
#8202 Re: Weg met ISIS tuig in Nederland, stop de Jodenhaat2014-08-23 17:23#8028: - Weg met ISIS tuig in Nederland, stop de Jodenhaat Geen primitieve en hersenloze levenswijze in Nederland; democratie en vredelievendheid in gezamenlijkheid voor IEDEREEN. Uitgesloten figuren die vijanden zijn van dit gedachtegoed. In een democratie is geen ruimte voor Theocraten. Genoeg is genoeg! |
Gast |
#82052014-08-23 21:46Tientallen jongeren uit Schilderswijk Den Haag naar Syrië |
Gast |
#82062014-08-23 21:52 |
Gast |
#8207 Re: Wegkijkers van Nederland IS is een feit in ons land2014-08-24 00:03#8198: - Wegkijkers van Nederland IS is een feit in ons land Dit roep ik al meer dan 30 jaar, maar het was altijd aan dovemans oren. Nu eindelijk gaat de regering in den Haag een klein beetje de ogen open, helaas, veel en veel te laat. Kom je naar Nederland om productief te zijn, te integreren in een moderne samenleving, prima, welkom. Kom je alleen maar de honingpot leeg likken en dan ook nog een grote muil opzetten en de autochtone bevolking je achterlijke godsdienst opdringen zout dan alsjeblieft op naar de woestijn waaruit je gekomen bent. We hebben hier eeuwenlang een goed functionerende samenleving gehad op basis van joods christelijke tradities en dat willen we graag zo houden. Dat hele multi culti gedoe komt me zo langzamerhand mijlenver de strot uit. Verrijking van de samenleving? Verloedering zul je bedoelen. De autochtone bevolking wordt de dupe en die niet alleen, ook de goedwillende mensen die hier inderdaad gekomen zijn om een bestaan op te bouwen met hard werken en die wel normaal kunnen denken en handelen en die zich gewoon gedragen zoals van een redelijk mens verwacht kan worden, worden de dupe. |
Gast |
#8208 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Demo rotterdam2014-08-24 00:17#8074: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Demo rotterdam Zou ik toch maar eens wat dieper doorspitten over de oorsprong van "de palestijnen" en het bestaan van een joods koninkrijk sinds de tijd van koning David. Het noemen van de titel van een encyclopedie is wat anders dan er daadwerkelijk in lezen. |
Gast |
#8209 Re: Re: Wegkijkers van Nederland IS is een feit in ons land2014-08-24 08:58#8207: - Re: Wegkijkers van Nederland IS is een feit in ons land Dit roep ik al meer dan 30 jaar, maar het was altijd aan dovemans oren. Menheer, mevoruw, keek wat reactie 8100 hierover zegt: "Hoe achterlijk moet je zijn dat je abdsoluut niet de grondwet kent en kan weten dat dit een totaal zinloze belachelijke aktie is ala Geert Wilders. 20 jaar roep toeteren maar helemaal niets hebben gedaan en opgelost."
Ze lachen zelf de politici en heel nederland uit om de slappe beleid!
|
Gast |
#8210 Antizionist Hajo Meyer overleden2014-08-24 09:11 De antizionistische activist Hajo
Meyer (90) is overleden. Hij was een van
de aanvoerders van Een Ander Joods
Geluid, een organisatie van Joden die
kritisch staan tegenover Israël.
Meyer noemde het zionisme een verraad
aan het jodendom, dat volgens hem
universeel en humanistisch is. Hij vond
dat Israël de Palestijnen onderdrukte
en uitsloot, en noemde Gaza "één groot
concentratiekamp".
Meyer, die in 1939 als jongen vanuit
Duitsland naar Nederland vluchtte,
overleefde zelf Auschwitz. Hij was
natuurkundige en ontwikkelde zich na
zijn pensioen tot vioolbouwer. |
Gast |
#8211 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Demo rotterdam2014-08-24 09:16#8208: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Demo rotterdam
Zal ik het speciaal voor jou dan nog maar eens herhalen?
"Dat jij niet kunt lezen moet je anderen niet verwijten. Niemand heeft het bestaansrecht van de joodse staat ter discussie gesteld. Leg die woorden dan dus ook niemand in de mond. Het ging erom te laten zien, dat het volk van de Palestijnen wel degelijk allang bestond en niet, zoals beweerd werd, pas in de twintigste eeuw is 'uitgevonden'."
Probeer je vanaf nu echt je best te doen om te lezen wat er staat en niet wat jij denkt dat er staat? Oké?
|
Gast |
#8212 Re: Re: Wegkijkers van Nederland IS is een feit in ons land2014-08-24 09:20#8207: - Re: Wegkijkers van Nederland IS is een feit in ons land We hebben hier eeuwenlang een goed functionerende samenleving gehad op basis van joods christelijke tradities en dat willen we graag zo houden.
Zegt #8100: "Je mag gewoon een fan van I.S zijn binnen ons koningkrijk der Nederlanden. Wij hebben vrijheid in het hebben van een mening en in het denken. Rechs extremistische kut nazi die willen dit graag anders zien."
Zelfs ik met mijn gebrekkig nederlands weet dat je niet koningkrijk, maar koninkrijk moet schrijven! Het staat op mijn paspoort! Ik ben loyaal aan het integriteit van het koninkrijk zoals het opgericht is (met de normen en waarden van respect, vrijheid, tolerantie, werken en belasting betalen) omdat ik ervoor gekozen heb om hier te wonen. Niemand heeft me verplicht, en deze mensen hebben ook zelf gekozen. Nu willen ze de joden vergassen, de sharia invoeren, de dingen veranderen. Het zou alsof iemand bij mij op bezoek zou komen en mijn huis zou willen herinrichten! Wie, die beschikt over maar een klein beetje common sense, kan zoiets goedkeuren? Als je bij mij wilt komen accepteer je mijn inrichting, anders blijf je lekker thuis!
Zegt die persoon "Wij hebben vrijheid in het hebben van een mening en in het denken. Je mag gewoon een fan van I.S zijn binnen ons koningkrijk der Nederlanden." Net alsof mijn gast zou zeggen "Ik ben je gast, je ben gastvrij en daarom moet ik in jou huis kunnen roken! Ik rook nu in je woonkamer"(terwijl in mijn huis niet wordt gerookt). Wacht even, je hebt gekozen in een rook-vrij te komen, waarom wil je nu plotseling roken? je wist van tevoren dat dit een rook-vrij huis is!!!
Daarna noemt de persoon MIJ een "Rechs extremistische kut nazi" terwijl ik een hekel heb aan de nazis. ZIJ, (de Schilderwijk semonstranten) lopen met de hakenkruizen rond te schreuwen "alle joden aan het gas", met boorden "God bless Hitler", en ze noemen MIJ EEN NAZI! Wat voor schizofreen en onrechtwaardige denksysteem is dit. Deze mensen zijn in hun denken helemaal niet helder. Iemand in de naam van de IS heeft voor de camera een journalist met blote handen en een mes in koud bloed onthooft! en waar concentreert de menheer van #8100 over? Dat we "achterlijke mensen" de beweging "ISIS" noemen in plaats van "IS", en dat we "achterlijke mensen" niet weten dat "Je mag "gewoon" een fan van I.S zijn binnen ons koningkrijk der Nederlanden.Wij hebben vrijheid in het hebben van een mening en in het denken." Je mag "gewoon" een fan zijn, wat voor belediging is dit van het verloren leven van een journalist wiens schuld is die hij zijn brood aan het verdienen is door ons te informeren van wat in Syrie gebeurt? Wat voor overtreding is die journalist begaan? Heeft hij wapens verkocht? Drugs? Prostitutiehandel gedreven? Hij is gewoon een journalist! In plaats van zeggen: "Goh! In een beschaafde wereld het doden van DIEREN moet humaan gebeuren, met het minste leed voor de dier, laat staan een mens pijnigen! Wat voor gruwel is dit, om zoiets voor een camera te doen. Wie is in staat, met een klein beetje geweten, om een mens "dat" te doen? Ik kan zelfs niet kijken, laat staan "fan" kunnen zijn van zoietes. Ziet niemand hier dat MET HUN EIGEN WOORDEN verklaren deze ISIS-fans wat voor gewetenloze stelsel ze zijn, die MIDDEN ONS wonen? EN ze schamen zelfs niet om zulke verklaringen publiekelijk te doen, verklaringen die zijn niet alleen tegen de rechtsstaat (het garantie voor IEDERE MENS, ongeacht beroep, geslacht godsdiens, ras, enz. dat hun menselijke leven waardevol is en veilig is gesteld ) maar ook tegen de basische begrippen van geweten. De beschaafde wereld heeft NOOIT gezegd dat moslims dood moeten, we onthoofden niemand op camera, maar zij doen het wel, daarom breken ze (en diens fans) de fundering van onze samenleving. Ik meen niet dat ze vervolgd moeten woorden, maar dat ze daar moeten gaan leven waar de ISIS is, waarvan ze fans zijn! In een land gaan leven waar de sharia heerst. ieder mens moet kiezen voor zichzelf waarvoor hij of zij staat, en dan werkelijk zijn of haar keuze volgen. Niet de voet in twee schoenen lekker houden! Dat is de vrijheid van mening waarvoor Nederland heeft altijd gestaan, dat je VRIJ bent te komen en ook vrij bent te gaan. Niemand verplicht jou om niets. Sterker nog, er zijn honderden muslim landen. De keuze is megagroot. Het is niet beperkt. Nu staat de weegschaal scheef omdat het alleen het recht om te komen toegekend wordt, maar niet die om te gaan. Iedere beschaafd persoon zegt naar de rokende gast: wil je roken, je ben welkom naar buiten te gaan! Hier is een rook-vrije huis. Plotseling waar het om politiek gaat, verliezen de mensen hun helder denken. |
Gast |
#8213 Re: Re: Re: Wegkijkers van Nederland IS is een feit in ons land2014-08-24 09:21#8209: - Re: Re: Wegkijkers van Nederland IS is een feit in ons land Ze lachen zelf de politici en heel nederland uit om de slappe beleid! Wie is 'ze'? |
Gast |
#82142014-08-24 09:24 |
Gast |
#8215 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Demo rotterdam2014-08-24 09:28#8208: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Demo rotterdam Het noemen van de titel van een encyclopedie is wat anders dan er daadwerkelijk in lezen. Het refereren aan de Bijbel ook. |
Gast |
#8216 Re: Re: Re: Wegkijkers van Nederland IS is een feit in ons land2014-08-24 09:30#8212: - Re: Re: Wegkijkers van Nederland IS is een feit in ons land en ze noemen MIJ EEN NAZI! Wie is 'ze'? |
Gast |
#8217 Re:2014-08-24 09:34De persoon van #8100 heeft verklaard dat hij een andere type muslim is van die in deze fotos. Hij is een type die instemt met ISIS (een ISIS-fan). We hebben hier over DIE type mensen. De mensen die demonstreren met hakenkruizen en niet twee keer over denken te schreeuwen "alle Joden aan het gas". Die mensen ZIJN ER, ze wonen hier tussen ons. Hoe weet ik? want vorig week zijn ze zelf naar buiten gekomen tijdens 3 demonstraties in Den Haag.
NU heeft van Aartsen alle demonstraties verboden. Is dat de oplossing van het probleem? NEEN, die is niet het oplossing. Die maatregel zorgt alleen voor dat ze niet op straat komen. Intussen, blijven ze lekker thuis hun ISIS-lief te bedriijven, en te gaan denken dat alle joden vergasd moeten woorden! Heel goed van Aartsen, het gaat goed met je, en met u (de poster van deze lieve fotos), en met Nederland!
|
Gast |
#8218 Re: Re: Re: Re: Wegkijkers van Nederland IS is een feit in ons land2014-08-24 09:38#8213: - Re: Re: Re: Wegkijkers van Nederland IS is een feit in ons land Wie is 'ze'? Kan je niet lezen? De man die tekent als "kanker petitie starter ga dood" #8100. Leest u maar heel goed wat hij zegt. Het is in dezelfde trend van wat tijdens de manifestaties van Juli in Den Haag gezegd en gedaan werd. Die demonstraten liepen tog rond met ISIS-vlaggen. Deze menheer legt ons uit hoe komt in hun hoofd dat ze ISIS-fan zijn : "want het is het koninGkrijk niet verboden. We hebben vrijheid van meningsuiting hier" Ja, hij kent zelfs de grondwet niet, dat de vrijheid van meningsuiten niet de dood van iemand omvat. Zelfs de grondwet kent hij niet. Hij kent alleen een stukje die niet relevant is, en hij denkt dat hij goed staat. Ignorant, gewetenloze, achterlijke, mongool! |
Gast |
#8219 Re: Re:2014-08-24 09:42Juist ja, degene die #8100 heeft geschreven is duidelijk een andere moslim dan de moslims op de tientallen foto's die ik inmiddels heb geplaatst. Dat zou je op het idee moeten brengen dat er geen sprake is van DE moslim, maar dat er sprake is van heel veel verschillende moslims, die allemaal hun geloof op een andere wijze invullen. Zoals binnen het Christendom ook. Steeds maar weer alle moslims op één hoop vegen en over één kam scheren is dus onzinnig, want niet strokend met de realiteit. Als we dus iets aan het 'moslimprobleem' willen doen, moeten we dus allereerst ons al eens realiseren dat niet ALLE moslims het probleem zijn. Misschien is het dan ook dom om het bij voorbaat 'moslimprobleem' te noemen, want we scharen daar meteen ook heel erg veel mensen onder, die absoluut geen probleem vormen. Wordt wakker, Nederland! |
Gast |
#8220 Re: Re: Re: Re: Re: Wegkijkers van Nederland IS is een feit in ons land2014-08-24 09:43#8218: - Re: Re: Re: Re: Wegkijkers van Nederland IS is een feit in ons land Kan je niet lezen? Jawel. Maar omdat het 'n man is (dat schrijf jij toch althans), kan het geen 'ze' (vrouwelijk) zijn. En omdat het één man is, kan het geen 'ze' (meervoud) zijn. Waarom schrijf jij 'ze'? |
Gast |
#8221 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wegkijkers van Nederland IS is een feit in ons land2014-08-24 09:51#8220: - Re: Re: Re: Re: Re: Wegkijkers van Nederland IS is een feit in ons land Jawel. Maar omdat het 'n man is (dat schrijf jij toch althans), kan het geen 'ze' (vrouwelijk) zijn. En omdat het één man is, kan het geen 'ze' (meervoud) zijn. Waarom schrijf jij 'ze'? Je hoef alleen EEN HOOG te gebruiken om te zien dat in de schilderswijk de ISIS-fans meer daan een waren? Wat? Stond daar maar een enkeling met een enkel ISIS vlag daar? Bent u dan het einige in Nederland die een enkeling ISIS fan heeft vernomen? Op de films zijn wel meer daan een, hoor. In DRIE VERSCHILLENDE manifestaties (er was niet het roes van een moment, het is ideologisch en systematisch) Zo weet ik dat ze meer dan een zijn, op een objectieve manier! Het is niet een fantasie, hoor. Zelfs EEN HOOG heeft u nodig . Als u alleen een hoog gebruikte, kon u zelfs de koning woorden van de rest van de blinde massa. Ik bemoedig u dus om maar een oogje open te doen om te voorkomen dat u in uw eigen droom en fantasie gaat verdrinken.
|
Gast |
#8222 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wegkijkers van Nederland IS is een feit in ons land2014-08-24 09:55#8221: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wegkijkers van Nederland IS is een feit in ons land Ik bemoedig u dus om maar een (h)oogje open te doen En je ziet werkelijk niet hoe blind jouw visie is?
Maar vóór je ook nu weer mijn woorden verdraait en dat weer anders uitlegt: daarmee keur ik niet goed wat in #8100 gezegd wordt. Ik laat je alleen zien, voor de zoveelste keer, dat jouw reactie evenzeer kant noch wal raakt. |
Gast |
#8223 Re: Re: Re:2014-08-24 10:01#8219: - Re: Re: Juist ja, degene die #8100 heeft geschreven is duidelijk een andere moslim dan de moslims op de tientallen foto's die ik inmiddels heb geplaatst.
Niemand stelt in twijfel dat er verschillende type muslims zijn. Maar DEZE PETITIE, en de optreden van van Aartsen gaan over DIE muslims die de demonstratie hebben gedaan, die "joden aan het gas" hebben geschreuwd, die de sharia willen invoeren. Die zijn er! Als er een Christen beweging zou opstaan die verklaart dat alle Hindoes moeten onthoofd woorden, of alle gays moeten in leven begraven woorden, of dat de abortusplegers moeten vergasd woorden wat denkt u dat de maatschappij zou doen? Het ergste wat het Christendom zegt is dat je straks naar de hel gaat, maar hier, volgt een Christen het regel "heb je naast lief als jezelf". het is NIET levensGEVAARLIJK! Er wordt al een hel wanneer een gementenhuismederwerker weigert twee gays te trouwen (door gewetensovertuiging). De wet verplicht nu alle gementenhuismedewerker om de homos -tegen hun geweten- te moeten trouwen, om geen beschadiging aan het leven van de homos te verrichten. Zouden we niet optreden, wanneer een stelsel muslims begint te schreeuwen dat joden vergast moeten? Of wanneer muslims "fans"worden van de beweging die journalisten onthoofd?
|
Gast |
#8224 Re: Re: Re: Re:2014-08-24 10:06#8223: - Re: Re: Re: Zouden we niet optreden, wanneer een stelsel muslims begint te schreeuwen dat joden vergast moeten? Of wanneer muslims "fans"worden van de beweging die journalisten onthoofd? En wat zou jij daar dan aan doen? |
Gast |
#8225 Re: Re: Re: Re:2014-08-24 10:10#8223: - Re: Re: Re: Niemand stelt in twijfel dat er verschillende type muslims zijn. Dat is niet waar. Ik kan je hier makkelijk honderden (duizenden waarschijnlijk, maar dan is het niet meer zo 'makkelijk') berichten aanwijzen waar ALLE moslims op één hoop gegooid worden, waar ronduit gezegd wordt dat de gehele islam en al haar volgelingen uitgeroeid moeten worden. Ga me nou niet vertellen dat er opeens onderscheid wordt gemaakt tussen 'goede' en 'boosaardige' moslims. Ook jijzelf veegde alle soennieten op één hoop. |
|
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Respecteer de euthanasiewet
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
64090 Gemaakt: 2023-01-17
Help mee om het Openluchttheater Valkenburg open te houden!!
4720 Gemaakt: 2024-11-10
Respecteer de euthanasiewet
4686 Gemaakt: 2024-11-02
EVMC moet blijven bestaan op de huidige locatie!
761 Gemaakt: 2024-11-07
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
346 Gemaakt: 2024-11-09
JA, voor het BEHOUD van uw NMBS-seniorenbiljet - 19 november '24 om 11.30u (station OOSTENDE)
3480 Gemaakt: 2023-04-12
Stop de fusie tussen het DBC en de Triade/Atlas College
1000 Gemaakt: 2024-02-19
Steun Poptempel De Kuip
1610 Gemaakt: 2024-10-12
Brandbrief niet passend onderwijs
180 Gemaakt: 2024-11-03
Kortsnuiten Blijven Bestaan
1405 Gemaakt: 2024-10-23
Zwembad de Trans moet open blijven!
1047 Gemaakt: 2024-10-31
Hou Bambrugge leefbaar! Geen nieuwe grote verkaveling meer!
94 Gemaakt: 2024-11-09
Zuidplas zeg STOP, tegen de flexwoningen flop!
449 Gemaakt: 2024-11-03
“Geef Kwetsbare Kinderen in Twenterand Betrouwbaar Leerlingenvervoer!”
79 Gemaakt: 2024-11-13
nieuw perspectief Leermolensenk Rozendaal
84 Gemaakt: 2024-10-29
Samen in actie voor een veilige fietsenstalling Arnhem Centraal Sonsbeekzijde
621 Gemaakt: 2024-09-14
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
216 Gemaakt: 2024-11-01
Juridische erkenning van Indentured labour als misdaad tegen de menselijkheid
73 Gemaakt: 2024-11-06
Duivensport bij Brabant/Zeeland.
52 Gemaakt: 2024-11-10
Schoolplein IKC Klimboom
50 Gemaakt: 2024-11-14